Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 16:16
Ik ga binnenkort een examen doen, dit deed ik voorheen altijd via EXIN maar dat ging qua planning deze keer niet.
Nu heeft mijn werkgever dit examen ingepland bij een APMG locatie.

Vzv ik weet is Axelos de overkoepelende partij voor beide clubs.

Weet iemand of deze twee instanties uit dezelfde pool met vragen putten of is een APMG examen moeilijker of makkelijker dan een EXIN examen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:55

Zenix

BOE!

Wat voor examen hebben we het over? Het lijkt mij dat het niet uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zou wat zijn dat een examen voor produkt A makkelijker is bij de ene dan de andere toko. Binnen de kortste keren bestaat er een toko dan niet meer of je hoeft minder te kennen/leren voor een bepaald examen en dan ben je dus "dommer" dan iemand anders.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
ASL2 Foundation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zou niks uit moeten maken, zeker als de certificerende instantie het zelfde is.
MAX3400 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:48:
Zou wat zijn dat een examen voor produkt A makkelijker is bij de ene dan de andere toko. Binnen de kortste keren bestaat er een toko dan niet meer of je hoeft minder te kennen/leren voor een bepaald examen en dan ben je dus "dommer" dan iemand anders.
Gebeurt nu al. Van Scrum Master weet ik dat de slagingscriteria bij bijvoorbeeld EXIN lager zijn (65% goed uit 40 vragen) dan die bij scrum.org (85% goed uit 80 vragen). En dan mag je er bij EXIN ook nog eens 90 minuten over doen terwijl je bij scrum.org binnen een uur klaar moet zijn. Staat me bij dat die van exin ook maar een paar jaar geldig is maar die van scrum.org lifetime, maar dat kan ik ff nietterugvinden
Vergelijk
https://www.exin.com/en/c...n-agile-scrum-master-exam
En
https://www.scrum.org/pro...um-master-i-certification

Ik heb die van scrum.org :)
Edit: en het moge duidelijk zijn dat ik geen hoge pet op heb van Exin. Duur, lage kwaliteit, hoop vereisten, certificatenfabriek. Heb er destijds mijn ITIL V2 foundation gedaan, was ook meteen de laatste keer dat ik daar ben geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 21-03-2018 20:44 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:00
Een certificaat is een certificaat. Voor jezelf misschien een dingetje waar deze vandaan komt, maar ik geloof niet dat er ook maar één organisatie is welke daar om geeft.
Mij een master papiertje zijn er vast bedrijven die daar naar kijken, maar bij een simpel certificaat, MBO of HBO opleiding geloof ik niet dat dit speelt.

Zelf overigens geen slechte ervaring met APMG, mijn Prince2 certificaat komt daar vandaan. Ik verwacht dat het examen gelijkwaardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:45
Gewoon de stof leren, hoef je je om testking-VCE-praktijken geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
*knip niet normale reactie*

[ Voor 91% gewijzigd door Rukapul op 24-03-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent