Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren. Unity icm Visual Studio. Daarnaast nog wat webontwikkeling waarbij ik gebruik maar van Vagrant. Eventueel wil nog een virtuele machine gebruiken dmv VMWare.
Ik heb geen ambities om erop te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca 1700 euro, minder is altijd beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen de processor wil ik graag Intel. De rest geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk vind ik dat hij rete-snel is met het compileren van mijn code. Als ik een kleine aanpassing in mijn code gedaan heb dan wil ik snel kunnen testen.
Na even overwegen is het voor mijn werkzaamheden geschikter om 2 schermen te hebben ipv 1 widescreen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet (meer) thuis in de hardware en wil graag weten of alle componenten goed op elkaar aansluiten. Kan ik nog ergens merkbare snelheid kan winnen voor een paar euro extra? Ik zit nog wel wat onder mijn budget.
Ik denk geen andere videokaart (dan de onboard) nodig te hebben aangezien ik niet van plan ben om te gamen. Als er argumenten zijn om wel een videokaart aan te schaffen (VMWare?) dan neem ik het advies graag aan.
Programmeren. Unity icm Visual Studio. Daarnaast nog wat webontwikkeling waarbij ik gebruik maar van Vagrant. Eventueel wil nog een virtuele machine gebruiken dmv VMWare.
Ik heb geen ambities om erop te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca 1700 euro, minder is altijd beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Gigabyte Z370 AORUS Gaming K3 | € 127,90 | € 127,90 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 66,- | € 66,- |
| 2 | LG 24MP68VQ Zwart | € 147,50 | € 295,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 209,95 | € 209,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.320,70 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen de processor wil ik graag Intel. De rest geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk vind ik dat hij rete-snel is met het compileren van mijn code. Als ik een kleine aanpassing in mijn code gedaan heb dan wil ik snel kunnen testen.
Na even overwegen is het voor mijn werkzaamheden geschikter om 2 schermen te hebben ipv 1 widescreen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet (meer) thuis in de hardware en wil graag weten of alle componenten goed op elkaar aansluiten. Kan ik nog ergens merkbare snelheid kan winnen voor een paar euro extra? Ik zit nog wel wat onder mijn budget.
Ik denk geen andere videokaart (dan de onboard) nodig te hebben aangezien ik niet van plan ben om te gamen. Als er argumenten zijn om wel een videokaart aan te schaffen (VMWare?) dan neem ik het advies graag aan.