Is er iets met 4Launch aan de hand?

Pagina: 1
Acties:
  • 729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermaus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 22:26
Zondag besteld, volgend werkdag.
En op maandag kreeg ik een bericht dat het verstuurt was.

MAAR:

Track en trace heeft alleen nog maar het label, maar nog altijd geen pakket (zending wordt verwacht)
4Launch reageren al 24 uur niet op email (belofte van 4 uur)
Reageren al 2 uur niet op twitter & chat (belofte van 30 minuten)
Telefoon word niet aangenomen, connectie verbreekt meteen

Ik vind niets actueels op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zal mij niets verbazen als de boel weer geploft is, waarom risico nemen bij zo’n shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermaus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 22:26
Koop er al jaren, nooit eerder problemen. Laatst nog in december. Weet ik veel dat blijkbaar het de laatste 6 maanden wat rommelig is met doelgroep en eigenaar wisselingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
unfor schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:53:
Zal mij niets verbazen als de boel weer geploft is, waarom risico nemen bij zo’n shop?
Heb ik iets gemist of ben jij in de war met een andere shop? Die zijn nooit geploft hoor. Guido heeft het in 2015 verkocht en recentelijk weer teruggekocht. Infotheek heeft een keer ervoor gekozen om alleen maar zakelijk en refurbished te gaan leveren, maar geploft was het niet.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het nu niet geploft zou kunnen zijn hoor, maar die "weer geploft" en "risico" begrijp ik niet :?

Ik zie wel veel slechte reviews van de laatste weken dus de kwaliteit lijkt wel minder te zijn

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic krijgt van mij een slotje. Ik vind het nu iets te prematuur om een dergelijk topic te openen omdat ze toevallig een dag niet reageren.

Dit topic is gesloten.