Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william1141
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 12:57
Dus ik heb vrijwel de meest overpowered laptop voor school momenteel bij me (vindt ik), en ik vond het zonde als deze pracht van een laptop kapot gaat door vervoer.. of een klasgenoot gooit perrongelijk water er over heen gooit etc. etc. you know the stuff. :S

Dus ik heb recent een refurbished HP Elitebook 2760p hybrid laptop gekocht met 8GB ram, 500GB HDD en een Intel Core I5-2540M voor een interessante prijs van 200€. (ben van plan om te upgraden naar 16GB ram later)

Ik doe de opleiding Medewerker Beheer ICT, dus de workload is meestal... online studiemateriaal studeren, Excel / Word / Power point documenten verwerken, Cisco Packettracer opdrachten uitvoeren,VMware en eens in de zoveel tijd een spelletje uit ~2004. Ik weet gewoon met een beetje tuning hier en daar dat tie gewoon de opdrachten netjes kan uitvoeren. 8)

Maar wat is jullie ervaring met de laptop? Ik wil gewoon weten wat ik misschien kan verwachten van de laptop, desondanks dat ik al ongeveer 1 maand aan onderzoek heb gedaan. Just tell me! Ik ben altijd wel geïnteresseerd in ervaringen van andere mensen lezen/luisteren.