Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik een uitnodiging gekregen voor de nederlandstalige Google Assistant maar ik heb nog geen update ontvangen bij mijn beste weten.

Zijn er mensen die hem al wel ontvangen hebben?

Beste antwoord (via oef! op 13-04-2018 14:53)

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10 09:15
*ahem* ik heb ook nog NIKS gehoord hoor. Helemaal geen email vanochtend dat het vandaag zou werken. Ik heb echt nog geen geactiveerde Nederlandse assistent. Echt niet hoor. *ahem* ;-)

Alle reacties

• Farid_A
Hier ook een aantal weken geleden een uitnodiging ontvangen, maar ook ik heb nog geen Nederlandse Assistant.

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:20

Padvinder

doet z'n best

Hier zelfde. Aangemeld, maar sindsdien niets meer gehoord.

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-10 22:22
Yup, idem.
Als ik het goed begreep zou je daarna een uitnodiging krijgen voor een bepaald Google forum voor verdere info, maar ook ik heb niks meer gehoord.

[ Voor 88% gewijzigd door Atrax op 29-03-2018 07:43 ]

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:27
Ook geen optie om Nederlands te kiezen? Normaal gesproken verdwijnen de opties voor de assistent, maar wellicht blijven die dan wel staan als je naar Nederlands gaat.

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Volgens Droidapp.nl is de beta-uitrol begonnen, maar ik heb nog niets gehoord.

https://www.droidapp.nl/n...t-nederlands-screenshots/

Acties:
  • Beste antwoord

• Farid_A
*ahem* ik heb ook nog NIKS gehoord hoor. Helemaal geen email vanochtend dat het vandaag zou werken. Ik heb echt nog geen geactiveerde Nederlandse assistent. Echt niet hoor. *ahem* ;-)

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Farid_A schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:08:
^^^ :Y

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 22:12
Sinds enkele dagen heb ik Google Assistent in het Nederlands. Ik moet zeggen dat het wel aardig werkt.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heb 'm hier ook sinds een paar dagen.

Wat ik alleen nog niet helemaal snap, is Google Assistant nou de opvolger van "OK Google" (Google Now) ? Of een losstaand iets?

[ Voor 63% gewijzigd door xabre16v op 13-04-2018 15:08 ]

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:12
Nu "nog niemand" Assistant kan testen. Zou "niemand" mij kunnen vertellen of met de komst van Assistant er ook commando's via WearOS kunnen worden gegeven in NL?
Pagina: 1