HP AR5B125 start niet.
Bij het inbrengen van de plug van de voeding gaat de witte let branden naast de plug.
Bij het indrukken van de powerbutton gaat de led naast de plug bij de psu oneindig knipperen met een tussenpoos van iets minder dan een seconde.
Hardeschijf verwijderd.
USB poorten afgekoppeld (die bekabeld waren aangesloten, niet die op het moederbord uiteraard)
Alle andere onderdelen zoals wifi adapter e.d. verwijderd.
CMOS battery verwijderd en teruggeplaatst
RAM verwijderd en teruggeplaatst.
Alle handelingen hadden geen enkele invloed op het fenomeen.
Soms gaat het ledje direct knipperen bij het inbrengen van de PSU plug. Maar meestal niet.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
hpq utb dc in cable 65w 698231-td1 (DEFECT?)
of
het moederbord defect?
Mij lijkt dat de led met haar geknipper mij toch iets probeert te vertellen op haar beperkte communicatiewijze, maar met de documentatie hieromtrent is "inconclusive" voor dit aanhoudende geknipper.
https://support.hp.com/us-en/document/c01732674#AbT1
Bij het inbrengen van de plug van de voeding gaat de witte let branden naast de plug.
Bij het indrukken van de powerbutton gaat de led naast de plug bij de psu oneindig knipperen met een tussenpoos van iets minder dan een seconde.
Hardeschijf verwijderd.
USB poorten afgekoppeld (die bekabeld waren aangesloten, niet die op het moederbord uiteraard)
Alle andere onderdelen zoals wifi adapter e.d. verwijderd.
CMOS battery verwijderd en teruggeplaatst
RAM verwijderd en teruggeplaatst.
Alle handelingen hadden geen enkele invloed op het fenomeen.
Soms gaat het ledje direct knipperen bij het inbrengen van de PSU plug. Maar meestal niet.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
hpq utb dc in cable 65w 698231-td1 (DEFECT?)
of
het moederbord defect?
Mij lijkt dat de led met haar geknipper mij toch iets probeert te vertellen op haar beperkte communicatiewijze, maar met de documentatie hieromtrent is "inconclusive" voor dit aanhoudende geknipper.
https://support.hp.com/us-en/document/c01732674#AbT1