Toon posts:

oude game: Blood (niet de FPS)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daarin was je een soort vampier en moest je om de zoveel tijd bloed drinken. Te weinig dan ging je dood, teveel dan werd je een vampier. Het is uit 1992 ofzo denk ik. Het speelde in verwoeste steden af vanaf een bovenaanzicht. Het is een soort RPG denk ik, niet echt directe actie. (Dit heb/had ik allemaal van de doosje en plaatjes). Het zat in die dubbelpakken samen met X-COM: Ufo enemy unknown of Cannon fodder of Mega Race.

Zie nog wel een paar van die doosjes staan, maar niet een combinatie waarin ie in zit.
Het leek toen in ieder geval best wel sfeer te hebben en lijkt me gewoon interessant.
Iemand nog ergens in de winkel gezien (Amsterdam)? Of staat ie nog ergens bij een publisher zijn website (weet niet wie dat is en waarschijnlijk niet)?

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

Klinkt als Legacy of Kain : Blood Omen

Topdown view en je moest inderdaad bloed drinken. Leuke game hoewel de 'opvolger' beter was (Soul Reaver). LoK:BO kun je nog wel eens erg goedkoop in een uitverkoopbak vinden.
Spel is trouwens wel uit 1996, uitgever Activision

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 14 juli 2001 22:55 schreef Randomcybrarian het volgende:
Klinkt als Legacy of Kain : Blood Omen

Topdown view en je moest inderdaad bloed drinken. Leuke game hoewel de 'opvolger' beter was (Soul Reaver). LoK:BO kun je nog wel eens erg goedkoop in een uitverkoopbak vinden.
Spel is trouwens wel uit 1996, uitgever Activision
DITO ik denk dat het ook de zelfde game is, try soul reaver die is vet.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
Soul Reaver, dat was toch oorspronkelijk van playstation. Was toch 3d actie :?

Nee, deze spel is echt ouder dan 96. Ik zag hem het erst rond 94 en toen zat ie al in een budgetpack.

Het ligt in die groen/zwart budgetpacks dacht ik. Samen met dus andere oude games (zie mijn eerste post).

Had het zelfs een par jaar geleden gekocht, maar was de cd stuk, dus stiekem teruggeruild. :)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Het spel is in ieder geval Legacy of Kain: Blood Omen. Ik heb hier de originele playstation versie liggen en daar staat achterop copyright 1996 dus die versie is in ieder geval uit 1996. PC versie weet ik niet hoor maar volgens mij kwam die dus echt wel na de PSX versie uit. Anyway het vervolg op deze game is Legacy of Kain: Soul Reaver, maar dat is in opzet compleet anders. En dat ie van voor 1996 zou zijn lijkt me zeer stug dan zal het toch echt een ander spel zijn geweest volgens mij hoor....

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op zondag 15 juli 2001 15:49 schreef spoooky het volgende:
Soul Reaver, dat was toch oorspronkelijk van playstation. Was toch 3d actie :?

Nee, deze spel is echt ouder dan 96. Ik zag hem het erst rond 94 en toen zat ie al in een budgetpack.

Het ligt in die groen/zwart budgetpacks dacht ik. Samen met dus andere oude games (zie mijn eerste post).

Had het zelfs een par jaar geleden gekocht, maar was de cd stuk, dus stiekem teruggeruild. :)
Soul reaver was deel 2, deel 1 bedoel jij. Dassem 4 sure.

Steam

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

je bedoeld Blood Omen: Legacy of Kain, da's deze..

Legacy of Kain: Soul Reaver is daar een opvolger van..

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

[off topic]
Picard, ook last van IGR? :P Je bent niet de enige :P
[/off]

Het lijkt me idd Blood Omen.
Pagina: 1