Daarin was je een soort vampier en moest je om de zoveel tijd bloed drinken. Te weinig dan ging je dood, teveel dan werd je een vampier. Het is uit 1992 ofzo denk ik. Het speelde in verwoeste steden af vanaf een bovenaanzicht. Het is een soort RPG denk ik, niet echt directe actie. (Dit heb/had ik allemaal van de doosje en plaatjes). Het zat in die dubbelpakken samen met X-COM: Ufo enemy unknown of Cannon fodder of Mega Race.
Zie nog wel een paar van die doosjes staan, maar niet een combinatie waarin ie in zit.
Het leek toen in ieder geval best wel sfeer te hebben en lijkt me gewoon interessant.
Iemand nog ergens in de winkel gezien (Amsterdam)? Of staat ie nog ergens bij een publisher zijn website (weet niet wie dat is en waarschijnlijk niet)?
Zie nog wel een paar van die doosjes staan, maar niet een combinatie waarin ie in zit.
Het leek toen in ieder geval best wel sfeer te hebben en lijkt me gewoon interessant.
Iemand nog ergens in de winkel gezien (Amsterdam)? Of staat ie nog ergens bij een publisher zijn website (weet niet wie dat is en waarschijnlijk niet)?