Toon posts:

Ps4 service wil niet helpen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ps4 is defect na opsturen kreeg ik deze defect terug 7 weken is deze weg geweest en playstation zegt dood leuk er is niks aan de hand.

Nu heb ik weer contact gelegd en ze erkennen er is wel degelijk wat mis.
Maar willen ze geen kant uit om het te verhelpen.
Ik wagt alweer 3 weken op antwoorden.

Hoe moet ik dit oplossen wie weet een goede manier om gewoon een nieuw product te krijgen dit is niet normaal hoe hun klanten behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je PS4 is eind november gekocht/aangeschaft? Dan leg je het probleem dus neer bij de winkel waar je het produkt gekocht hebt. Dat is namelijk ook de normale weg waarom het, in ieder geval in NL, geregeld hoort te worden.

Dat Sony niet meewerkt, is vervelend; jij hebt een produkt gekocht bij een winkel en dan heb je wettelijk eerst het probleem bij de winkel neer te leggen en zij zullen binnen de wettelijke bepalingen voor een oplossing moeten zorgen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Redelijk wazig topic maar goed. Wat is er uberhaupt mis? Hoe oud is de desbetreffende Playstation 4? (garantie ed) Nieuw product krijg je sowieso niet. Waarschijnlijk een refurbished. En gewoon volhouden je hebt recht op goedwerkend product.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:41

Typhone

Who Dares Wins

Naar de winkel brengen waar je hem hebt gekocht en die het laten oplossen.
Verder zou ik op deze manier niet communiceren naar Sony met dusdanige spelling want dan zou ik je ook niet serieus nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 21-03-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik weet niet hoe anderen je zouden kunnen helpen om een nieuwe PS4 te krijgen. Verder ben je ook summier met informatie. Welke reden geven ze dan dat ze niks willen doen? En hoe oud is de PS4? En wat is er dan precies kapot?

Gewoon terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en gebruik maken van je garantie als je die nog hebt en het echt een defect is dat niet door jouw schuld is ontstaan.