Ik zoek een?
Klein apparaat om draadloos (ter vervanging van mijn Marmitek Audio Anywhere 625) geluid via 3.5mm jacks te versturen (pc -> 3.5mm plug -> apparaat -> draadloos -> ontvanger -> 3.5mm plug -> stereo) die *niet* op 2.4GHz, 5.4GHz of 5.8GHz werkt(!), bijvoorbeeld een draadloze set op 30GHz zou prima zijn
Wat is je budget?
Maximaal 125 eur voor ontvanger + zender (inclusief stroomadapters)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geluid draadloos door een woonkamer sturen
Wat heb je zelf al gevonden?
Alle apparaten die ik vind werken op 2.4GHz, 5.4GHz of 5.8GHz, maar deze storen erg bij mij thuis door alle buren/shops in de buurt op bluetooth en wifi, of ik vind industriële toepassingen die erg groot zijn en 3000+ eur kosten...
Extra info: Afstand is 7 meter.
Klein apparaat om draadloos (ter vervanging van mijn Marmitek Audio Anywhere 625) geluid via 3.5mm jacks te versturen (pc -> 3.5mm plug -> apparaat -> draadloos -> ontvanger -> 3.5mm plug -> stereo) die *niet* op 2.4GHz, 5.4GHz of 5.8GHz werkt(!), bijvoorbeeld een draadloze set op 30GHz zou prima zijn
Wat is je budget?
Maximaal 125 eur voor ontvanger + zender (inclusief stroomadapters)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geluid draadloos door een woonkamer sturen
Wat heb je zelf al gevonden?
Alle apparaten die ik vind werken op 2.4GHz, 5.4GHz of 5.8GHz, maar deze storen erg bij mij thuis door alle buren/shops in de buurt op bluetooth en wifi, of ik vind industriële toepassingen die erg groot zijn en 3000+ eur kosten...
Extra info: Afstand is 7 meter.
[ Voor 7% gewijzigd door grasmanek94 op 20-03-2018 21:38 ]