Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Heb je de nieuwste DirectX?
Anders nieuwe drivers voor je geluidskaart ofzo.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Nieuwe SB-drivers: http://www.soundblaster.com/drivers/
Ik heb wel gisteren zo'n gaar microfoontje weggehaald wat het toch niet meer deed... ff checken.Op zaterdag 14 juli 2001 19:24 schreef CV_SmileY het volgende:
microfoon die open staat?
En ben ook ff die driver aan het installen.
Mijn foto's op Flickr.
Microfoontje ligt het ook niet aan.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Aangezien dat bij jou niet werkt, misschien effe proberen met een nieuwe, of andere kaart, en andere boxen.
SB IRQ conflicting error with PCI IRQ
(of zoiets).
Zou het hier aan kunnen liggen? En zo ja, wat kan ik er aan doen, zo nee... wat is dit dan voor error?
Mijn foto's op Flickr.
Maar waarom het dan gaat piepen zou ik niet weten. Die melding is in elk geval niet goed
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dan zou het bij het resetten niet ophouden neem ik aan...Op zondag 15 juli 2001 13:18 schreef The-ZeroCool het volgende:
Euhh misschien een kapotte plug????? Dan heb je nl. ruis voor een eeuw!!! maar ik heb aan een ding een hekel, en daz ruis in boxen!!!!
Probeer eens andere speakertjes (als je die hebt) en kijk of die het ook doen. Dan weet je iig of het aan de speakers ligt of niet...
Mother, will they like this song?
Mijn foto's op Flickr.
Win 98 + SB Live 5.1
Ook nog even met hoofdtelefoon geprobeerd, maar ook daar probs. De boxen zelf ligt het dus niet aan. Iemand nog andere ideeen?
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
Het gebeurde wiilekeurig bij een spel.
De ene keer na een paar minuten en de andere keer na een uur gamen.
Ik heb toen diverse malen mijn pc geformatteerd.
Je kunt proberen om enkele via patches te downloaden op www.viahardware.com
Ik denk zelf dat het te maken heeft met de ide aansturing of de nvidia drivers of het mobo.
Ik heb nu een msi k7t turbo en heb sinds deze mobo geen last er meer van.
Probeer ook eens om de bios te flashen.
Verder als je de foutmelding nog krijgt met de pci irq probeer dan eens in het bios de onboard sound te disablen.
Verder probeer je driver van windows eraf te gooien bij apparaatbeheer en laat windows de driver opnieuw installeren.
Of steek je soundkaart in een andere pci slot.
Precies, dat heb ik ook.Op maandag 16 juli 2001 13:21 schreef ureal het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad met mijn msi 5169 en mijn msi k7t pro2.
Het gebeurde wiilekeurig bij een spel.
De ene keer na een paar minuten en de andere keer na een uur gamen.
mmm.. dat klinkt minder leukIk heb toen diverse malen mijn pc geformatteerd.
Zal ik doen, laat straks weten of het opgelost is daardoor.Je kunt proberen om enkele via patches te downloaden op www.viahardware.com
Um, zou je even kunnen zeggen welke ik moet pakken? (Ja, ik ben niet echt technisch
En hoe los ik dat dan op?Ik denk zelf dat het te maken heeft met de ide aansturing of de nvidia drivers of het mobo.
Ik _heb_ een msi k7t turbo.Ik heb nu een msi k7t turbo en heb sinds deze mobo geen last er meer van.
okProbeer ook eens om de bios te flashen.
Is opgelost (in ander PCI slot gestopt).Verder als je de foutmelding nog krijgt met de pci irq probeer dan eens in het bios de onboard sound te disablen.
Al gedaan, geen effect.Verder probeer je driver van windows eraf te gooien bij apparaatbeheer en laat windows de driver opnieuw installeren.
Dat verhielp de IRQ error, maar niet het gepiep.Of steek je soundkaart in een andere pci slot.
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Greetz,
Goku.
Mijn foto's op Flickr.