Ik ziet hier nog steeds met een AMD k6-2 450...het ding komt me de strot uit
Divx draait niet goed in de meeste gevallen etc. zelfs niet met GDivx nu weet ik niet wat ik moet doen...wachten op de Athlon 4 met DDR of gewoon eff upgraden naar bijv. een Tb 1Ghz tot volgend jaar januari ofzow..iemand
Ik zit met precies hetzelfde, ik koop gewoon een heel nieuw systeem, is bijna net zo duur als upgraden. Want je HD (als die ondertussen niet is vernieuwd is eigenlijk te langzaam, video ook, mainboard, proc,) dan hou je niet zo veel meer over
Verwijderd
Gewoon nu kopen... Tegen de tijd dat die Athlon 4 op de markt is zijn er ook weer andere dingen in de ontwikkeling zodat je weer met het zelfde dillema zit...
En dan wacht je over een jaar nog en zit je nog steeds op je 450 mhz'je...
En dan wacht je over een jaar nog en zit je nog steeds op je 450 mhz'je...
Gewoon upgraden naar een TB 1333 met 256MB PC133 geheugen. Heb ik ook (alleen dan 512MB) en het is rete snel... En stabiel..
En zo duur is het op dit moment niet meer...
En zo duur is het op dit moment niet meer...
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
wachten tot de Northwood uitkomt en een Pentium 4 config bouwen.
hm maar als ik nu een nieuwe proc koop moek ook een nieuwe hd...25gb 5400rpm haalt de performance alleen maar neer 
mijn k6-2 450 ziet er als volgt uit
K6-2 450Mhz met Abit P5a mobo
Asus Geforce V6600
256mb ram 133Mhz
25gb 5400rpm hd
5.1 Dolby Digital Sound met Jazz Speaker surround set.
19" Flatron LG
dus afgezien van de proc beswel prima..maarja een 1Ghz met 5400rpm schijven zal ook wel zuigen
dus moek ook een nieuwe hd
mijn k6-2 450 ziet er als volgt uit
K6-2 450Mhz met Abit P5a mobo
Asus Geforce V6600
256mb ram 133Mhz
25gb 5400rpm hd
5.1 Dolby Digital Sound met Jazz Speaker surround set.
19" Flatron LG
dus afgezien van de proc beswel prima..maarja een 1Ghz met 5400rpm schijven zal ook wel zuigen
denk dat je van die hd toch niet zo veel merkt....
koop nu een mobo + cpu.... en later een snellere hd.... heb je voor weinig geld weer een snelle pc... vooral omdat de rest wel in orde is ( mem, vga, etc )
koop nu een mobo + cpu.... en later een snellere hd.... heb je voor weinig geld weer een snelle pc... vooral omdat de rest wel in orde is ( mem, vga, etc )
https://wren.co/join/Devian
meteen het allernieuwste kopen is ook in verhouding duur, het op 1 na beste is dan wat safer, hou je nog wat geld over voor een vakantie.. of upgrade
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik zou in jouw geval alvast een mobo kopen dat voorbereid is (dmv bios upgrade) voor de Athlon 4 (Palomino) en er een lekker goedkope Duron 700/800 bijkoopt (beetje overklokken hier en daar). Vervolgens kun je later gewoon je HD en Videokaart vervangen en later eventueel een Athlon 4 kopen....
Dat zou ik iig doen
Dat zou ik iig doen
Verwijderd
Een K6 is toch geen socket a ?
Moet je mobo en proc al vervangen
HD dan eigenlijk ook (Als je oude HD bijna vol zit is dit niet zo'n ramp).
Misschien ook een nieuwe voeding
De rest kan nog prima mee hoor.
Dus als je die oude dingen nog kunt verkopen lijkt upgraden me beter.
Moet je mobo en proc al vervangen
HD dan eigenlijk ook (Als je oude HD bijna vol zit is dit niet zo'n ramp).
Misschien ook een nieuwe voeding
De rest kan nog prima mee hoor.
Dus als je die oude dingen nog kunt verkopen lijkt upgraden me beter.
Verwijderd
Die HDD kan het gewone huis-tuin-en keuken gebruik best aan.
Gewoon een leuk mobotje nemen en een AMD TB 1GHz+ erop..
Gewoon een leuk mobotje nemen en een AMD TB 1GHz+ erop..
sja, in de pc business moet je eigenlijk nooit wachten..
je hebt 2 opties:
1. je koopt NU de goedkoopste rommel die toch nog voldoet aan je eisen en doet dit over een niet zo lange poos weer, of
2. je koopt NU de allerduurste shit die je kan betalen en doet dit zodra je pc weer echt crap is geworden.
Scenario 1 zorgt dat je nooit kan pochen bij je vrienden maar wel altijd een redelijke pc hebt.
Scenario 2 zorgt ervoor dat elke zoveel tijd al je vrienden staan te kwijlen bij jouw config maar dat je het er lang mee moet doen en dus ook vaak het mindere systeem hebt.
Beide scenario's zeggen dat je NU koopt
je hebt 2 opties:
1. je koopt NU de goedkoopste rommel die toch nog voldoet aan je eisen en doet dit over een niet zo lange poos weer, of
2. je koopt NU de allerduurste shit die je kan betalen en doet dit zodra je pc weer echt crap is geworden.
Scenario 1 zorgt dat je nooit kan pochen bij je vrienden maar wel altijd een redelijke pc hebt.
Scenario 2 zorgt ervoor dat elke zoveel tijd al je vrienden staan te kwijlen bij jouw config maar dat je het er lang mee moet doen en dus ook vaak het mindere systeem hebt.
Beide scenario's zeggen dat je NU koopt
Pagina: 1