Vraag

• KeizerMint
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-05-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een nieuwe mobiele telefoon

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voorkeur gaat uit naar een bedrag rond de €350 met eventueel een beetje speling naar boven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Voorkeur gaat uit naar android, geen apple fan. Daarnaast vind ik een goede camera en accuduur belangrijk. Het is voor privé gebruik zoals appen en filmpjes, vakantie foto's maken en eventueel bellen ;)

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
- De Samsung A8. Tot nu toe altijd goede ervaringen met Samsung producten, valt binnen mijn prijsklasse maar de camera kan beter?
- De Huawei P20 Lite. Geen ervaringen met Huawei maar ziet eruit als een net toestel mijn inziens.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Het nieuwe toestel zou ik graag meenemen op vakantie over twee weken dus ook leverbaarheid is belangrijk voor mij. Ik ben erg benieuwd naar jullie advies. Ik sta overal voor open en hoop dat jullie mij kunnen helpen in mijn zoektocht. Alvast bedankt! :)

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Wat heb je nu? Huawei grijpt erg in in de software in vergelijk met Samsung (Huawei bootst meer Apple na), dus dat kan je keuze en aanleerfactor beïnvloeden.

• KeizerMint
Goed punt, had ik eerlijk gezegd nog niets eens over nagedacht. Op het moment heb ik een Samsung A5 uit 2016. Een overstap naar de A8 zou misschien natuurlijk zijn maar sta zeker open voor nieuwe (betere) software. Lastig vind ik op het moment om een echte goede vergelijking te maken.

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik heb zelf een Huawei P9 Lite. Qua software valt het wel mee zeker als je de launcher vervangt door bijvoorbeeld Nova.

👉🏻 Blog 👈🏻

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 22:45
Ik zit met dezelfde vraag eigenlijk. Heb momenteel nog steeds een Samsung S4. Vind zelf de OnePlus5T wel interessant, maar zag ook de Samsung S7 voor minder dan €400,- Deze heeft behalve een goede camera ook FM Radio. Iets wat ik toch wel prettig vind. Maar ja, de S7 is onderhand ook alweer 2 jaar oud.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

• KeizerMint
Koenoe schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:46:
Ik zit met dezelfde vraag eigenlijk. Heb momenteel nog steeds een Samsung S4. Vind zelf de OnePlus5T wel interessant, maar zag ook de Samsung S7 voor minder dan €400,- Deze heeft behalve een goede camera ook FM Radio. Iets wat ik toch wel prettig vind. Maar ja, de S7 is onderhand ook alweer 2 jaar oud.
Juist daarom leek de A8 mij wel een goede optie. Heb je in ieder geval een nieuwe model.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Je hebt ook al naar de Nokia 7 plus gekeken? Android One met gegarandeerd 3 jaar updates en upgrades goede camera en accu volgens de reviews, wel iets boven budget met 399 Euro.

• StanNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-06 00:47
De Xperia XZ1 Compact is echt een schitterend toestel en is voor €354 nu echt een no-brainer aangezien qua specificaties vergelijkbaar is met een Galaxy S8 en het ook nog eens een ongelooflijk goede accuduur heeft.
Pagina: 1