Ground-zero GZRW 12D2 of GZRW 30XSPL

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadeonKiller
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-02 23:03
Hallo,
Ik ben op het moment bezig met een zelfgemaakte subwoofer maar loop te twijfelen tussen 2 subs de ground zero GRZW12D2 of de GZRW 30XSPL

ik heb op zoek naar een subwoofer die luid is maar ook redelijk in kwaliteit is, dus zou ik jullie willen vragen om te kijken of jullie weten welke van deze luider is en beter bij me past verder is de box 73 liter en heeft een slotted port, als versterker gebruik ik eenCrunch MXB-1750DI en ben van plan de sub op 1 ohm aan te sluiten

alsvast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door RadeonKiller op 20-03-2018 20:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie521
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-02 10:07
hallo @RadeonKiller
Wat heb je zelf al uitgezocht voor info . Dit omdat er heel erg veel info over de eisen van een kast op de website van Ground zero staan.
en wat wil je met de woofer gaan doen. moet het gewoon lekker klinken of wil je wedstrijden gaan doen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadeonKiller
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-02 23:03
ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en kwam op de conclusie dat ze vrij dicht bij elkaar liggen. maar omdat het prijsverschil 40 euro is twijfel ik welke echt het beste is voor mijn applicatie. ik ben van plan een single 12 inch sub in een 73 liter box met slot port de afmetingen van deze box zijn 61x45x35 en de poort is 5cm hoog, 31,4cm breed en 75cm diep.
ik ben verder niet van plan wedstrijden te gaan doen in spl. daarom zoek ik een combinatie van spl woofer en kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-07 19:05
Heb je ook al een bijpassende versterker? Beide subs zijn goed, wil je iets meer punch zou ik voor de GZRW 30XSPL gaan, maar dan heb je wel een zwaardere versterker nodig.

Ik zelf heb een demo auto vol met Ground Zero wel een andere lijn, maar ken de verschillen goed.
Als je vragen hebt stuur gerust een bericht