Toon posts:

[GB] Warioland, treasure b?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was met m'n ouders mee naar de Veluwe op vakantie, dus was ik gedwongen m'n oude GameBoy tevoorschijn te halen :)
Nu was ik Warioland aan het spelen en ik kan alleen de Treasure b niet vinden in Mt. Teapot level 3, de sleutel wel...
Misschien dat een van jullie het toevallig weet.

Alvast bedankt!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ja dat is nou de allermoeilijkste ja, hoe toevallig dat ik dit spel ook ff'tjes opnieuw heb uitgespeeld tijdens m'n weekje Duitsland.

De deur, kun je niet zien, maar in het zelfde gedeelte als waar je de sleutel vind, zie je ergens een los halfgebroken blokje staan op een platform.

Maak deze kapot, erachter zit een onzichtbare deur! (gwoon omhoogdrukken dus)

Hoe ik dit gevonden heb? Onzettend depri worden en echt letterlijk overal in het level op de knoppen rammen, en toen...! he!

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 20:36 schreef Digital-DNA het volgende:
Ja dat is nou de allermoeilijkste ja, hoe toevallig dat ik dit spel ook ff'tjes opnieuw heb uitgespeeld tijdens m'n weekje Duitsland.

De deur, kun je niet zien, maar in het zelfde gedeelte als waar je de sleutel vind, zie je ergens een los halfgebroken blokje staan op een platform.

Maak deze kapot, erachter zit een onzichtbare deur! (gwoon omhoogdrukken dus)

Hoe ik dit gevonden heb? Onzettend depri worden en echt letterlijk overal in het level op de knoppen rammen, en toen...! he!
Thnx, ik heb het hele level doorgesprongen op zoek naar verborgen blokjes |:(