Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Glasvezel van voordeur naar meterkast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hellred666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 15:36
Hallo,

Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met de aansluiting van glasvezel bij de voordeur die naar binnen gebracht wordt. Hoelang zijn ze bezig geweest om de kabel naar de meterkast aan te leggen en hoe netjes wordt dit weggewerkt?

Aankomende vrijdag komen ze bij mij in de (huur)woning de glasvezel naar binnen leggen. Alleen hoop ik niet de hele middag hier aan kwijt te zijn. Ook wil mijn huisbaas graag dat het netjes gedaan wordt en dat er geen aanpassingen wordt gemaakt aan het trappetje bij de deur (Ik verwacht dat ze onder het trappetje door moeten om bij de meterkast te komen).

Alle reacties

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 10:33
Ze schieten dat door de grond. Dus ergens voor het huis wordt een gat gemaakt, dan schieten ze het naar binnen en via de kruipruimte in de meterkast omhoog.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• hellred666
Sorry, vergeten te melden.. ik heb geen kruipruimte! dus was al benieuwd hoe ze dat gaan doen eigenlijk

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 10:33
hellred666 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:57:
Sorry, vergeten te melden.. ik heb geen kruipruimte! dus was al benieuwd hoe ze dat gaan doen eigenlijk
Misschien dan handig om foto's van de situatie te maken. :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• hellred666
Dat was ik inderdaad van plan, ben momenteel niet thuis maar zal vanavond even wat meer duidelijkheid creëren met een foto.
LordSinclair schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:12:
[...]

Misschien dan handig om foto's van de situatie te maken. :)

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:30
Grote kans dat als er een mantelbuisje ligt voor de huidige telefoonlijn of coax aansluiting dat ze daarbij doorheen gaan.

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

hellred666 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:31:
Hallo,

Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met de aansluiting van glasvezel bij de voordeur die naar binnen gebracht wordt. Hoelang zijn ze bezig geweest om de kabel naar de meterkast aan te leggen en hoe netjes wordt dit weggewerkt?

Aankomende vrijdag komen ze bij mij in de (huur)woning de glasvezel naar binnen leggen. Alleen hoop ik niet de hele middag hier aan kwijt te zijn. Ook wil mijn huisbaas graag dat het netjes gedaan wordt en dat er geen aanpassingen wordt gemaakt aan het trappetje bij de deur (Ik verwacht dat ze onder het trappetje door moeten om bij de meterkast te komen).
Dit lijkt me een vrij kansloze vraag tbh
Dat zal verschillen per installatie onderling, per monteur, en per organisatie.
Weet je zeker dat hij in de meterkast komt. bij mij is hij gewoon in de woonkamer gemonteerd, daar had ik geen keuze in

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1