Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij is die optie niet aanwezig.
Maar meestal geeft de website wel aan in welke dataset je gegevens zijn aangetroffen, de betreffende dataset zou je zelf kunnen downloaden via andere bronnen.
Ook kan je via de optie password kijken of je gebruikte passwords al beschikbaar zijn in hun database.
Maar meestal geeft de website wel aan in welke dataset je gegevens zijn aangetroffen, de betreffende dataset zou je zelf kunnen downloaden via andere bronnen.
Ook kan je via de optie password kijken of je gebruikte passwords al beschikbaar zijn in hun database.
Uiteraard, maar ik was niet echt 123 van plan wat foute websites af te struinen opzoek naar die specifieke datasets. Secondair is hun advies ook je password check nooit op bestaande wachtwoorden te testen, lijkt me niet verstandig daar bestaande 30+ wachtwoorden te gaan testen in de hoop op een match (wat in extreme geval nog een false-positive kan zijn ook).medal schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:04:
Volgens mij is die optie niet aanwezig.
Even teruggezocht, dit was de security monitoring service van Pwnedlist, daar kreeg je details (en meldingen) van de precieze informatie wat gekoppeld was aan jouw email/accounts. Die site is later plat gegaan en nooit meer teruggekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:07:
Heeft volgens mij nooit gekund, data tegen betaling inzien.
I heb mijn accounts, emails en wachtwoorden redelijk op orde, kan op basis van een email of wachtwoord al redelijk achterhalen welk account dat is (en belangrijker, wat daaraan gekoppeld is, zoals betaling of game-logins), maar zonder zelf het 'grijze wereldje' in te duiken lijkt me dat dus niet meer mogelijk.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.