Toon posts:

Monitor kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik heb met een 32 MB AGP Power Color Geforce ll MX Retail de hele tijd goed kunnen computeren op mijn 19" monitor. Ik had echter bij het bedrijf waar die videokaart vandaan kwam, deze besteld: -32 MB AGP Power Color Geforce ll
MX TV-OUT Retail.

Die videokaart vandaag omgeruild tegen de goeie, met TV-OUT dus. Na deze aangesloten te hebben werkt mijn 19" monitor ineens niet meer :( Op mijn oude 15" monitor kan ik wel gewoon computeren.

Het beeld op de 19"monitor flikkert de hele tijd; heel af en toe kan je beeld zien, en is erg donker. Zo donker dat ik bijna niets kan zien op de monitor. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,
Jean-Paul.

Verwijderd

opstarten in de veilige modus en daar een goede resolutie en refreshrate instellen.

Begin eens op 1024*768@60Hz en dan steeds hoger.

Verwijderd

Topicstarter
OK ik probeer het. Maar het lijkt me stug dat het zo kan zijn, want hij staat nu dus 1024*768 p[ 60 Hertz. Zet ik mijn andere monitor eraan dan doet ie nix. Maar ik start hem zo ff overnieuw op.... :(

edit:
Nou dat helpt dus helemaal nix :( Iemand anders een goeie oplossing? Kan het aan de videokaart liggen? Of is het echt de monitor?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Move -> VB

Verwijderd

Topicstarter
Sorryz.. ..kom hier niet zo vaak en had dit forum over het hoofd gekeken :(
Maar nog steeds werkt mijn 19" monitor niet :(en mijn ouwe 15" is eigenlijk te langzaam voor deze pc; beeld schokt onwijs :(
Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
hmmz normaal duizenden replies als je hier wat post.. ..nu dus niet :(
NIEMAND EEN OPLOSSING???

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op zondag 15 juli 2001 10:48 schreef jpschadde het volgende:
Maar nog steeds werkt mijn 19" monitor niet :(en mijn ouwe 15" is eigenlijk te langzaam voor deze pc; beeld schokt onwijs :(
Wie kan mij helpen?
Euhhhhhhh, die 15" werkt dus niet goed op deze kaart, wel die andere.
Monitor te langzaam :? :? denk dat je videokaart niet geheel goed is.
Drivers kloppen wel, en kabel van 19"niet stuk.

And The Only One

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het kan ook zo zijn dat je monitor niet een te lage refresh rate aankan(in dit geval dus 60Hz). Probeer eens de resolutie op 640 te zetten op 75Hz(veilige modus dus). Kijken of ie het dan wel doet.

BTW: monitor te langzaam?!?!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
BTW: monitor te langzaam?!?!
dat kan, aangenomen dat het een TFT is ...
ook wel foutief LCD genoemd..

1+1+1 = 1

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen TFT (foutief LCD genoemd) scherm. Maar een 19" LG monitor: CS 990D is de driver geloof ik. Maar als ik opstart; zie ik ook al helemaal nix; dus als ie BIOS start enzo ook al donkerblauw / zwart beeld :(

Zie ook: http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=33006
Pagina: 1