Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSuprimeW
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-07-2022
ik heb een LG 55C7V.

Maar elke keer als de tv gewoon in standby staat oftewel uit gewoon zwart beeld. en ik stop een hdmi kabel in of eruit. slaan de stoppen door bij mij, en zit ik telkens zonder stroom is dit normaal bij deze tv?.. heb het normaal nooit eerder gehad?

wat kan ik het beste doen?... 8)7 8)7
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Een elektricien laten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-05 11:01
Is de hdmi kabel dan aangesloten op een ander apparaat?
zo ja, probeer het eens zonder een aangesloten apparaat.

Stopcontact geaard?

En probeer het eens op een andere stroom groep, gebeurd het daar niet dan ben je al een stap verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-05 16:20
Ten eerste is dit een probleem wat absoluut niet zou mogen. Het lijkt erop dat je ergens serieuze lekspanning hebt.

Echter los van dit probleem is het ALTIJD raadzaam om HDMI kabels te verwisselen als de apparatuur uitstaat. Er kan behoorlijk wat spanning op een HDMI signaal staan en je zal de eerste niet zijn die door een beetje ongemakkelijk een kabel te verwisslen een HDMI board frituurt. Vooral Surround receivers zijn hier erg gevoelig voor.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:51
Zo te horen klapt de aardlek eruit omdat er lekspanning is. Trek de coax er eens uit?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSuprimeW
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-07-2022
dank jullie wel voor alle goede reacties!!! :) vannacht weer gehad. en ik zal even de vragen beantwoorden.

Xinix03: ja me pc naar de tv toe via hdmi kabel. pc staat dan inderdaad wel aan. had er geen last van bij mijn vorige tv. maar dan maby voortaan toch pc uit en tv uit.
Stopcontact geaard weet ik niet, geen verstand van.

S0epkip:
de coax kabel steek in de mediabox xxl van ziggo en niet direct in de tv, alleen lankabel en hdmi steken in de tv. voor de rest niks. de tv staat uit/standby * wel in stopcontact* als ik een hdmi kabel verwissel.

en bedankt voor alle antwoorden en adviezen!! :) zal het meenemen in mijn onderzoek hierna lol.en zal de lekspanning en geaard stopcontact ook eens meenemen. _/-\o_ O-) 8)

[ Voor 17% gewijzigd door DJSuprimeW op 20-03-2018 20:44 ]

Pagina: 1