Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan een PC te gaan bouwen met als doeleinde muziek produceren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop een snel en stabiel systeem te kunnen bouwen voor ongeveer €1000,- (liever minder indien mogelijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm (Acer G246HL), muis, toetsenbord en Externe SSD (KINGSTON SSD UV400 240GB TLC) zijn al aanwezig.
Ook wil ik graag een tweede beeldscherm er bij aanschaffen. +
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop een pc te kunnen bouwen die "grote" projecten aankan, met 60 - 80 tracks en veel vst/plug-ins! (zo'n 10 vsts per track)
Ook wil ik graag mijn Virus TI2 synthesizer er goed op kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Nee.?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het uitzoeken van een goed systeem die mijn productie software (Cubase 9,5) en de projecten daarin stabiel en snel kan draaien. En het liefst voor een maximum bedrag van €1000,-
Ik heb zelf heel weinig verstand van computers bouwen.
Na wat inlezen en producten vergelijken ben ik op onderstaande wenslijst uitgekomen.
Nu weet ik niet echt wat voor specs precies volstaan voor waar ik de pc voor wil gebruiken, zouden jullie mij hierbij willen helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan een PC te gaan bouwen met als doeleinde muziek produceren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop een snel en stabiel systeem te kunnen bouwen voor ongeveer €1000,- (liever minder indien mogelijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm (Acer G246HL), muis, toetsenbord en Externe SSD (KINGSTON SSD UV400 240GB TLC) zijn al aanwezig.
Ook wil ik graag een tweede beeldscherm er bij aanschaffen. +
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop een pc te kunnen bouwen die "grote" projecten aankan, met 60 - 80 tracks en veel vst/plug-ins! (zo'n 10 vsts per track)
Ook wil ik graag mijn Virus TI2 synthesizer er goed op kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Nee.?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het uitzoeken van een goed systeem die mijn productie software (Cubase 9,5) en de projecten daarin stabiel en snel kan draaien. En het liefst voor een maximum bedrag van €1000,-
Ik heb zelf heel weinig verstand van computers bouwen.
Na wat inlezen en producten vergelijken ben ik op onderstaande wenslijst uitgekomen.
Nu weet ik niet echt wat voor specs precies volstaan voor waar ik de pc voor wil gebruiken, zouden jullie mij hierbij willen helpen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 288,95 | € 288,95 |
| 1 | Asus Prime Z270-A | € 150,50 | € 150,50 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Adata XPG Gammix AX4U300038G16-DBG | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | Samsung 960 Pro 512GB | € 275,50 | € 275,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.038,34 | |