Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:50
Beste alle,

Ik wil graag weten hoe ik TWRP kan installeren op een samsung galaxy s4 mini?

- S4 mini Single Sim LTE variant (serranoltexx)
- Odin laatste versie
- Ik gebruik de serranoltexx variant van TWRP .md5

Ik gebruik Odin laatste versie en de TWRP versie van XDA: Maar telkens wanneer ik in TWRP probeer te komen krijg stock recovery, met FAIL: (heb ook de oudere versie 2.6.4 gebruik. same error)

Eerst had ik nog de set warrenty bit recovery fail. Maar dat is nu weg.

Iemand die me kan helpen? Wil namelijk LOS erop installeren denk dat het beter loopt dan de stock rom wat er nu op zit.

[ Voor 42% gewijzigd door theduke1989 op 20-03-2018 08:58 ]

Beste antwoord (via rens-br op 22-03-2018 09:15)

• theduke1989
Ik heb de oplossing gevonden.

Benodigdheden:
1. Laatste versie Odin.
2. Laatste versie TWRP via twrp.me te downloaden.
3. Haal de backplate van je smartphone eraf (is nodig voor later)

1. Zet je telefoon uit.
2. Druk tegelijkertijd op de knoppen (Power, Volume Down en Home.
3. Wanneer het blauwe scherm verschijnt, laat je alle 3 de knoppen los en druk op Volume Up.
4. Importeer in Odin het juiste bestand recovery.img.tar voor uw variant met de "AP" en druk op de knop "Starten".
5. Wanneer Odin aangeeft PASS, en je smartphone reboot nadat de eerste vibrate is gedaan meteen je batterij eruit halen.

Samsung is sneaky, wanneer je de batterij er niet uithaalt behoudt het gewoon de ''stock recovery''

Je zal zien wanneer je telefoon via (Power, Volume Up en Home) indrukt je dus in TWRP modus komt. En kan je zo dus beginnen met het installeren van nieuwe ROM's en back-ups zoals je gewend bent.

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 22-03-2018 09:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb de oplossing gevonden.

Benodigdheden:
1. Laatste versie Odin.
2. Laatste versie TWRP via twrp.me te downloaden.
3. Haal de backplate van je smartphone eraf (is nodig voor later)

1. Zet je telefoon uit.
2. Druk tegelijkertijd op de knoppen (Power, Volume Down en Home.
3. Wanneer het blauwe scherm verschijnt, laat je alle 3 de knoppen los en druk op Volume Up.
4. Importeer in Odin het juiste bestand recovery.img.tar voor uw variant met de "AP" en druk op de knop "Starten".
5. Wanneer Odin aangeeft PASS, en je smartphone reboot nadat de eerste vibrate is gedaan meteen je batterij eruit halen.

Samsung is sneaky, wanneer je de batterij er niet uithaalt behoudt het gewoon de ''stock recovery''

Je zal zien wanneer je telefoon via (Power, Volume Up en Home) indrukt je dus in TWRP modus komt. En kan je zo dus beginnen met het installeren van nieuwe ROM's en back-ups zoals je gewend bent.

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 22-03-2018 09:34 ]