Welke Mediaplayer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lelici
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-10-2024
Hoi,

ik ben op zoek naar een Mediapayer. Momenteel maak ik gebruik van de Eminent 7180, die functioneerde altijd prima, maar begint wat kuren te vertonen, dus ga ik langzaam op zoek naar een nieuwe.
Ik sluit het ding met HDMI kabel aan op de UHD (Panasonic TX-48AX630E) TV aan, en gebruik hem alleen om films/series mee af te spelen; verder niets. Hoeft niet te gamen, of streamen......
Kortom; ik ben op zoek naar een goede mediaplayer, het liefst met ingebouwde HDD, die ik alleen gebruik voor het afspelen van MKV's, of misschien wel 4K.
Ik heb net geprobeerd om de MKV's van mijn PC(die 1 kamer verderop staat) te streamen. Ik kan mijn mappen benaderen, maar de bestanden laat hij me niet zien. Wel kon ik een AVI afspelen.

Graag jullie advies! Bedankt voor jullie tijd!

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee wat voor netwerk je hebt maar een ChromeCast Ultra of een Nvidia Shield is een eerste onderzoekje waard.

Daarna kom je al snel in de buurt van PC's die rap richting de €500 gaan, zo niet meer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• lelici
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-10-2024
MAX3400 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:14:
Geen idee wat voor netwerk je hebt maar een ChromeCast Ultra of een Nvidia Shield is een eerste onderzoekje waard.

Daarna kom je al snel in de buurt van PC's die rap richting de €500 gaan, zo niet meer.
Zijn er uberhaupt nog Mediaplayers met een ingebouwde HDD?
Bedankt voor je reactie!

Aanvulling: ik kwam deze tegen op het Web:
https://www.wifimedia.eu/nl/dune-hd-solo-4k-base.html

Incl. een HDD kom op 385€ uit. Dat is toch wel vrij prijzig!!

Bent u bekend met deze Dune versie?

[ Voor 20% gewijzigd door lelici op 20-03-2018 13:47 ]