Hoi,
Zie onderaan voor mn specs.
Ik heb dus een probleem met het opstarten van mn comp.
*Als ik wil opstarten dan moet ik hem eerst aandoen en monitor aan, dan doet monitor niks.
*Dan moet ie weer uit, en moet ik de voedingskabel er uit trekken.
*Dan 2min wachten.
*Kabel er weer in, opstarten en hij doet het.
*Als ik een restart maak dan doet hij het gewoon goed.
*Als ik hem weer uit doe moet ik precies hetzelfde doen, dus het maakt nix uit of hij nu uren aanstond of niet.
Ik weet dat ik hier al een topic over had maar die was wat wazig.
Het lijkt me dat hij wel goed geaard is want die kast enz stond eerst ook al op dezelfde plek.
Alleen is er nu nieuw spul ingekomen.
Het zou misschien aan mn voeding kunnen liggen, maar hoe kan ik controleren hoeveel watt dat ding heeft
Staat zeker achterop de kast, ofniet.
Voor de rest draait alles echt relaxt, dat ding loopt echt nooit vast
Misschien dat dit er ook mee te maken heeft:
Altijd als ik een game opstart (wat ik net geinstalleerd heb) en dan de settings instel, staat de videodinges altijd op primair beeldscherm.....ik moet hem dan altijd op nvidia geforce 2mx...bla zetten.
Zie onderaan voor mn specs.
Ik heb dus een probleem met het opstarten van mn comp.
*Als ik wil opstarten dan moet ik hem eerst aandoen en monitor aan, dan doet monitor niks.
*Dan moet ie weer uit, en moet ik de voedingskabel er uit trekken.
*Dan 2min wachten.
*Kabel er weer in, opstarten en hij doet het.
*Als ik een restart maak dan doet hij het gewoon goed.
*Als ik hem weer uit doe moet ik precies hetzelfde doen, dus het maakt nix uit of hij nu uren aanstond of niet.
Ik weet dat ik hier al een topic over had maar die was wat wazig.
Het lijkt me dat hij wel goed geaard is want die kast enz stond eerst ook al op dezelfde plek.
Alleen is er nu nieuw spul ingekomen.
Het zou misschien aan mn voeding kunnen liggen, maar hoe kan ik controleren hoeveel watt dat ding heeft
Staat zeker achterop de kast, ofniet.
Voor de rest draait alles echt relaxt, dat ding loopt echt nooit vast
Misschien dat dit er ook mee te maken heeft:
Altijd als ik een game opstart (wat ik net geinstalleerd heb) en dan de settings instel, staat de videodinges altijd op primair beeldscherm.....ik moet hem dan altijd op nvidia geforce 2mx...bla zetten.