ik heb de echte outlook 97 en nou wil ik al mijn mail automatisch laten forwarden naar mijn hotmail, ook als mijn computer niet aanstaat, hoe doe ik dit?
Dat kan niet.
Tenzij je provider forwards ondersteunt.
Tenzij je provider forwards ondersteunt.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
chello(vast niet) Als het nou cistron was!
Verwijderd
Op wat voor manier wil je dat gaan gebruiken?
Je kan volgens mij wel hotmail je POP mail laten ophalen...
En het kan soms ook idd bij je provider ingesteld worden (bij bijv. XS4ALL kun je het zelf instellen).
Je kan volgens mij wel hotmail je POP mail laten ophalen...
En het kan soms ook idd bij je provider ingesteld worden (bij bijv. XS4ALL kun je het zelf instellen).
Verwijderd
en als je nou andersom doet dus van hotmail naar je outlook??
hoe doe je dat want ik heb ooit eens een poging gewaagd maar dat lukte nie
Me provider is trouwens SLOWnera
hoe doe je dat want ik heb ooit eens een poging gewaagd maar dat lukte nie
Me provider is trouwens SLOWnera
Je hebt in hotmail zo'n optie, Hotmail POP server settings, vul daar de email settings van je provider in en hotmail download automatisch de mail van de server, enige nadeel: je krijgt de mail (volgens mij) niet meer in outlook, want hotmail haalt het al van de server.
[update]
En ik zie net dat er ook een optie bij zit "Leave messages on POP server" dan kan je ze dus ook nog (later) met outlook downloaden.
[update]
En ik zie net dat er ook een optie bij zit "Leave messages on POP server" dan kan je ze dus ook nog (later) met outlook downloaden.
Verwijderd
Voor zover ik weet ondersteunt hotmail geen forward...Op zaterdag 14 juli 2001 18:37 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:
en als je nou andersom doet dus van hotmail naar je outlook??
Je zou hooguit via die outlook HTML-ophaal functie een 2e emailaccount maken, maar dit zit geloof ik alleen maar in Outlook Express.
Pagina: 1