Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WannabeNerd
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20-03-2018
Mijn vraag
...
Iemand enig idee hoe je de Nederlandse kalender 'geïnstalleerd' kan krijgen op de Honor 8. Ik kan dit niet vinden (of ik zoek niet goed :9) hoe ik deze in mijn agenda kan krijgen. Uiteraard staat de Amerikaanse standaard aan :| .

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
EMUI-versie 5.0.1 en Android versie 7.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Internet doorzocht, alleen kan zelf niks vinden.

Beste antwoord (via rens-br op 20-03-2018 10:31)

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:00
WannabeNerd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:28:
[...]

Inderdaad gezien. Nederlandse staat aan, alleen blijkbaar sync mijn agenda niet. Idee hoe dit eventueel handmatig zou kunnen?
Heb je het kopje daaronder (vakantie info updaten) ingesteld op geen? Zoja, even instellen op een van de andere opties.

Desnoods via het menu links, een van de vinkjes weghalen en opnieuw aanvinken. Hij update dan automatisch volgens mij

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Wat is het verschil tussen de Nederlandse en Amerikaanse agenda?
Zover ik weet gebruiken we dezelfde maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WannabeNerd
Haha true!
Eigenlijk bedoel ik de Nederlandse feestdagen ;-). Alleen de Amerikaanse feestdagen staan erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
gewoon google calendar installeren. DIe heeft wel de Nederlandse dagen erin staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:37
Audiowaste schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:14:
Wat is het verschil tussen de Nederlandse en Amerikaanse agenda?
Week begint op een andere dag, weeknummers zijn anders, maar blijkbaar is dat niet wat TS bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
jaydenjarno schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:18:
gewoon google calendar installeren. DIe heeft wel de Nederlandse dagen erin staan
Dit ja. Gebruik ik ook op mijn Honor 8, werkt prima.

De standaard kalender app heeft ook gewoon de Nederlandse feestdagen, althans bij mij. Misschien gesynct met de Google Calendar.

EDIT:
Als je naar Instellingen gaat, is er een kopje met 'Feest- en vakantiedagen wereldwijd'. Kan je instellen van welke landen je deze wil hebben. Tevens kan je de weeknummers weergeven aanzetten, welke dagen het weekend is en op welke dag de week begint. Gewoon even in de instellingen duiken dus.

[ Voor 28% gewijzigd door vuurtjih op 19-03-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WannabeNerd
vuurtjih schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:21:
[...]

Als je naar Instellingen gaat, is er een kopje met 'Feest- en vakantiedagen wereldwijd'. Kan je instellen van welke landen je deze wil hebben. Tevens kan je de weeknummers weergeven aanzetten, welke dagen het weekend is en op welke dag de week begint. Gewoon even in de instellingen duiken dus.
Inderdaad gezien. Nederlandse staat aan, alleen blijkbaar sync mijn agenda niet. Idee hoe dit eventueel handmatig zou kunnen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
WannabeNerd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:28:
[...]

Heb je het kopje daaronder (vakantie info updaten) ingesteld op geen? Zoja, even instellen op een van de andere opties.

Desnoods via het menu links, een van de vinkjes weghalen en opnieuw aanvinken. Hij update dan automatisch volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WannabeNerd
vuurtjih schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:32:
Alles geprobeerd. Hij sync alle agenda's en dergelijke, behalve de feest- en vakantiedagen wereldwijd en dan maakt het niet uit welk land ik aanvink. Ik denk dat daar een sync probleempje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WannabeNerd
Oké, het is toch gelukt. Alleen bij de maandweergave zijn de feestdagen helaas nog niet te zien. Alleen wanneer je een week- of dagweergave gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
WannabeNerd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:46:
Oké, het is toch gelukt. Alleen bij de maandweergave zijn de feestdagen helaas nog niet te zien. Alleen wanneer je een week- of dagweergave gebruikt.
Zie je bij de maandweergave blauwe (bij mij zijn ze blauw) stippen staan onder de betreffende dag?

Pagina: 1