Beste lezer,
Ik heb momenteel nog een Iiyama Prolite E2480HS pricewatch: Iiyama ProLite E2480HS Zwart en ben opzoek naar een goede vervanger ( Game monitor ).
Mijn eisen waren:
- Maximaal 300 euro
- 2560x1440 px
- Reactietijd < 2 ms
- Ingebouwde speakers
- minimaal 75Hz
- mat
Ik kwam uit op: Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 pricewatch: Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart
Iiyama GB2730QSU-B1, 27", WQHD, DVI/HDMI
- 27.0" TN paneel
- 2560x1440 pixels, 1 ms
- HDMI aansluiting
- DVI aansluiting
- DisplayPort aansluiting
- LED backlit
- Speakers
€ 299,00
Nu ben ik totaal 2 reviews tegengekomen, één op Coolblue:
Ik heb momenteel nog een Iiyama Prolite E2480HS pricewatch: Iiyama ProLite E2480HS Zwart en ben opzoek naar een goede vervanger ( Game monitor ).
Mijn eisen waren:
- Maximaal 300 euro
- 2560x1440 px
- Reactietijd < 2 ms
- Ingebouwde speakers
- minimaal 75Hz
- mat
Ik kwam uit op: Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 pricewatch: Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart
Iiyama GB2730QSU-B1, 27", WQHD, DVI/HDMI
- 27.0" TN paneel
- 2560x1440 pixels, 1 ms
- HDMI aansluiting
- DVI aansluiting
- DisplayPort aansluiting
- LED backlit
- Speakers
€ 299,00
Nu ben ik totaal 2 reviews tegengekomen, één op Coolblue:
en één op Centralpoint:Pluspunt:
Diepen kleuren
Pluspunt:
USB HUB
Pluspunt:
Kantelbaar in elke richting
Pluspunt:
Zeer stabiel
Pluspunt:
Robuust
Minpunt:
Poot steekt ver uit achter het scherm
Minpunt:
Dikke randen
Mooi en groot scherm. Alle kabels mee geleverd (displayport/hdmi/usb). Stevigge grote voet die niet omvalt. USB HUB in scherm.
Hebben er mensen hier dit scherm? Het scherm is pas een paar maanden oud, maar wie weet kan iemand zijn of haar ervaring delen.Ik heb dit scherm gekocht omdat ik iets wilde dat tussen een 'gewoon' werkscherm en een gaming scherm zit (qua specificaties). De resolutie van 2560x1440 is een stuk groter dan Full HD, maar niet té groot zodat alles nog goed leesbaar is. Ideaal als je twee programma's naast elkaar wilt weergeven maar geen ruimte of budget hebt voor twee beeldschermen. Het scherm ondersteunt FreeSync van AMD wat erg fijn is als je een videokaart van AMD hebt. Het scherm voelt degelijk aan en heeft dunne randen rondom het paneel. Er zijn uitgebreide instellingsmogelijkheden in het OSD-menu en heeft het scherm ondersteuning voor beugelbevestiging met VESA 100mm standaard. Ook is er een hub met twee USB aansluitingen, zodat je eenvoudig iets op je computer kunt aansluiten via je scherm. Kortom: een geweldig scherm voor een ieder die niet het allerbeste wil, maar gewoon een goed scherm!