Toon posts:

Satellietontvangst

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een satellietontvangst setje kopen. Alleen heb ik nog een paar vragen.

1.) Is het mogelijk om BBC1 en BBC2 en BRT1 en BRT2 te ontvangen, want volgens een verkoper kan dat niet meer omdat die niet via de satelliet uitzenden.

2.) Is het mogelijk om zonder te betalen toch ************* (gaarne een URL).

<font color=red>[JvS]Dat is dus illegaal en mag niet, dit valt onder een warez request![/JvS]</font>

3.) Als je meerdere TV's in huis hebt, kun je dan ieder wat anders kijken? Zo niet, wat heb je dan extra nodig?

Alvast bedankt.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 19:53

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Belgie zit niet op de schotel zover ik weet....Met het WK van 98 had de belgische ploeg een schotelset gekocht zodat ze de belg konden kijken....sluiten ze het geheel aan....is er dus geen belg :)

Bij mijn schotelset kun je maar naar 1 ding tegelijk kijken...das wel een beetje jammer

Op de schotel heb je wel ergens BBC world, BBC 1 en 2 ben ik nog niet tegengekomen...maar ik heb dan ook wel een beetje een brakke schotelset...hoog tijd voor een nieuwe....

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Hier weten ze van alles! www.lieverniet.com

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 13:10

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zaterdag 14 juli 2001 18:22 schreef woudenbm het volgende:
Ik wil een satellietontvangst setje kopen. Alleen heb ik nog een paar vragen.

1.) Is het mogelijk om BBC1 en BBC2 en BRT1 en BRT2 te ontvangen, want volgens een verkoper kan dat niet meer omdat die niet via de satelliet uitzenden.
Klopt, geen van deze zenders is op de schotel te vinden. Tenminste in een pakket voor Nederland. BBC1 en 2 (en alle andere landzenders in Engeland (ITV, Channel 4) zitten wel in het Sky Digital pakket. Dit pakket is alleen in Nederland te krijgen door een adres in Engeland te gebruiken (zijn verkopers die dit kunnen regelen tegen een forselijk bedrag).
2.) Is het mogelijk om zonder te betalen toch Canal+ te ontvangen (gaarne een URL).
Zal Canal+ ook dit forum in de gaten houden? :) <font color=red>JvS: Nee, maar ikke wel</font>
Het kan wel, het ligt eraan wat voor kasje je koopt en welk coderingssysteem je kasje ondersteunt...
3.) Als je meerdere TV's in huis hebt, kun je dan ieder wat anders kijken? Zo niet, wat heb je dan extra nodig?
Meer kasjes ;) En je schotel moet een kop hebben voor meer kasjes. Volgens mij kun je per schotel maar 2 kasjes aansluiten. Denk er wel aan dat je voor elk kastje dus ook een kaartje nodig hebt en een daarbij horend abbonoment voor de zenders (of een goeie set sleutels op het kaartje).

[opmerking]ik weet het kastjes ;)[/opmerking]

rm -r *

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Illegale dingen doen we niet aan...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.