Buyersbay?

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:52
Vraagje.

Ik zet een ad via V&A voor een gsm gezocht, krijg ik een bericht binnen om me te melden op buyersbay. Is een of anders nieuw bedrijf. Ben hier niet helemaal van gediend, maar wat kan/moet ik/Tweakers hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Van wie komt dat bericht dat je je moet melden op Buyersbay? Direct geautomatiseerd nadat je de advertentie plaatste?

Het staat mij ook vrij om, indien ik jou zou kunnen helpen aan een nieuwe smartphone, een bericht te sturen of/waar ik deze aanbiedt. Als ik een KvK/bedrijf heb, staat het mij ook vrij om je aan te bieden de smartphone aan te schaffen door je te registreren op www.max3400.domain en daar de transactie af te handelen.

Ja, hierdoor is het lastig om zicht te houden op het reilen & zeilen van V&A en de beoordeling van users onderling; er zijn meerdere kopers/verkopers op Tweakers die graag buiten de site om zaken lijken te willen doen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
't Is spam, ik ga de gebruiker een schop geven. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.