Toon posts:

IPX/SPX Windows ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Twee computers gekoppeld dmv netwerk, 1 win 98 en de andere win ME. Wat nu, is er in netwerkinstellingen geen IPX/SPX toetevoegen zoals bij win 98. Klopt dat of doe ik iets fout? Wie kan me vertellen hoe je ipx/spx in win ME krijgt?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In het configuratiescherm open je de netwerkeigenschappen. In het venstertje wat je dan krijgt klik je toevoegen.

Je kiest voor een protocol. De fabrikant van het protocl is Microsoft en het gaat om het IPX/SPX-compatible Protocol. Klik op OK om het protocol toe te voegen.

Grote kans dat je daarbij wel je windows CD bij nodig hebt, en je moet in iedergeval je computer opnieuw opstarten om de instellingen in werking te laten treden.

Als je het op die manier niet kan toevoegen is er iets mis.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dat is juist het probleem, daar staat geen IPX bij! In windows ME wel 98 en 95

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 19:31 schreef Bamboebeer het volgende:
Ja maar dat is juist het probleem, daar staat geen IPX bij! In windows ME wel 98 en 95
Een beetje duidelijkheid kan nooit kwaad hoor... :?

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
bij mij kan ik in windows me kiezen uit de volgende protocollen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~afman/protocollen.gif

staat het bij jou anders dan deugt je windows niet en kan je alleen via "have disk" proberen het erbij te installeren. (geef pad cd op).

en anders wordt het een fresh install :P

Ook kan je proberen te zoeken

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs