[Win8.1] "Error 1706" & "AMD64.msi"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon_Art
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-03-2024
Hallo,

de vorige keer dat ik hier was met en vraag zijn mijn problemen voor zover ik weet verholpen. Dat was heel erg fijn.

Ik heb nu echter weer een nieuw probleem.
Ik krijg een 4 opeenvolgende windows die ik steeds moet weg klikken (zie onder). ze komen steeds terug, en dan begint het weer opnieuw. Tot op een willekeurig moment, dan stopt het en lijkt er weer niets aan de hand.
Ik krijg deze foutmelding sowieso bij het opstarten, maar ook nog wel eens met andere dingen (zoals het downloaden van en bestand van het internet).

Dit zijn de 4 windows met foutmeldingen, links boven in de hoek staat een getal, dat is de volgorde waarin ze komen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UOnQE4N.png

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:37
Ben je bezig een programma te updaten, is er een Lenovo proces bezig een programma te updaten of start Windows een programma op? Windows installer zoekt namelijk naar een installatiebron die niet meer beschikbaar is.

We moeten Windows laten denken dat het programma niet meer geinstalleerd is met https://www.techspot.com/...ller-cleanup-utility.html . Deze tool geeft een lijst van programma's die met Windows Installer zijn geinstalleerd en je kunt er informatie over die installaties verwijderen zodat je een installatie weer vlot kunt trekken.

Let goed op dat je de installatie informatie van het juiste programma verwijdert.

Als de informatie is verwijderd kun je weer proberen het programma te installeren of laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon_Art
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik laat het niet installeren, dit gebeurd helemaal uit automatisch.
Kan het wellicht te maken hebben met wat mij is aangeraden in dit topic, [Win8.1] "Thread stuck in device driver" wat nu?:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-09 23:38
Je kunt deze link volgen:
https://answers.microsoft...ba-45de-a294-c170775153b0

Je zou ook kunnen kijken of je de AMD64.msi kunt terugvinden in de C:\Windows\Installer
folder aan de hand van de bestands kenmerken ( die kun je toevoegen in de detailweergave van de folder, standaard heb je Naam, Datum wijziging, Grootte en bestandstype)

Bekijk de eigenschappen van een van de .msi (Windows Installer Package) maar eens - Subject, Comments, Authors, Program Name zijn velden die ingevuld kunnen zijn door de makers van de installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
De screenshot laat zien dat het om Hightail for Lenovo gaat. Ik vermoed dat deze door een updater tool van Lenovo wordt geupdate.

Run Windows Installer Cleanup Utility en verwijder de verwijzing naar Hightail. Laat dan de Lenovo tool zijn werk doen en hopelijk kan het nu wel Hightail updaten of geïnstalleerd krijgen.

Je andere topic gaat over een probleem met een driver. Dat hang niet samen met dit probleem. Deze dienen gescheiden behandeld te worden ieder in een eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Tja, of je dondert Lenovo Hightail er gewoon af. Gebruik je het überhaupt?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Brahiewahiewa schreef op zondag 25 maart 2018 @ 01:59:
Tja, of je dondert Lenovo Hightail er gewoon af. Gebruik je het überhaupt?
Om bij Brahiewahiewa aan te sluiten; wat is de functie van het programma?
Pagina: 1