Hori RAP4 Kai reparatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11 22:17
Hi allemaal,

Ik weet niet of dit de juiste rubriek is, graag anders een schopje naar de juiste.

De HORI Rap4 Kai fightstick van een vriend van mij heeft een defecte (lees: door konijnen doorgebeten) USB kabel, waardoor deze niet meer bruikbaar is. We hebben zelf een vervangende kabel besteld bij Banggood, maar deze past niet. Ik vroeg me af of iemand weet waar ik een dergelijke, vervangkabel kan bestellen of waar ik het apparaat kan laten repareren. Er zit geen garantie meer op, doordat de case open is geweest. HORI heeft aangegeven niet te kunnen helpen.

Ik hoor graag suggesties.

Alle reacties

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Wat voor aansluiting zit erop (foto?) en wat voor kabel heb je besteld (link/foto?) ?

USB is gestandaardiseerd maar kent wel een aantal varianten, weet je zeker dat je de juiste variant te pakken hebt?

[ Voor 41% gewijzigd door Sethro op 19-03-2018 11:16 ]

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:09
Je kunt toch zo even de oude USB kabel eraf solderen en de nieuwe er weer aan?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:50

MsG

Forumzwerver

Heb je wat foto's? Vaak komt de USB kabel in een apparaat mooi binnen met een JST-achtige stekker. Mooi dat je de boel wil repareren ipv blind een nieuwe te kopen. Moet goed te doen zijn denk ik. Desnoods gewoon op de kabel solderen.

Welke draadjes zie je?

Wit groen zwart rood?
Of een variant met blauw en oranje er bij?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11 22:17
Bedankt voor de reacties. Ik zal een foto uploaden zodra hij thuis is. Ik weet ook niet precies wat niet paste. Zal dit ook navragen. We hebben destijds deze besteld:

https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN

Solderen weet ik niet of dat een optie is, gezien we niet beschikken over een soldeerbout. Ik koop deze van de week anders wel.

[ Voor 4% gewijzigd door varzgul op 19-03-2018 11:45 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:50

MsG

Forumzwerver

Die draadjes in zo'n connector zijn redelijk standaard, en met een naald prima uit de connector te wippen, dan kan je ze eenvoudig in de oude connector doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1