Fashionably sensitive, but too COOL to care
Het is Firmware 
en voor zover ik het weet kan je dat niet upgraden bij een sony. Het boeit dus ook niet echt...
en voor zover ik het weet kan je dat niet upgraden bij een sony. Het boeit dus ook niet echt...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
De firmware is zowiezo een stukje software, dus die staat niet op een decoderchippie, maar op een geheugenchip.
Ik dacht altijd dat het filmware heette.Op zaterdag 14 juli 2001 18:56 schreef JvS het volgende:
Het is Firmware
Ik weet dat het niet mogelijk is om Sony's te upgraden, ik was gewoon benieuwd of die Firmware versie te achterhalen was.
Ik heb mijn Sony al regiovrij laten maken.
Je hebt bij sony niet echt "vresie2" enzo zoals je bij yamakawatjes ed wel hebt (en zelfs met philips <-- uitzondering!)..
Je hebt gewoon een DVP-s725 met een ander chippie erin. Geen firmware of upgrade of whatever...
als je wilt weten wat erinzit kan je het best bellen met het bedrijf dat'm heeft omgebouwd
Je hebt gewoon een DVP-s725 met een ander chippie erin. Geen firmware of upgrade of whatever...
als je wilt weten wat erinzit kan je het best bellen met het bedrijf dat'm heeft omgebouwd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb trouwens Fl 350,- moeten dokken om mijn Sony 725D regiovrij te laten maken, is dit een "normale prijs" of heeft iemand zijn Sony goedkoper kunnen laten ombouwen ?
Verwijderd
Sony's castreren is idd duur.Op zaterdag 14 juli 2001 20:42 schreef JoeCool het volgende:
Ik heb trouwens Fl 350,- moeten dokken om mijn Sony 725D regiovrij te laten maken, is dit een "normale prijs" of heeft iemand zijn Sony goedkoper kunnen laten ombouwen ?
Ja, zo kun je het ook kunnen noemenOp zondag 15 juli 2001 00:02 schreef Flippit het volgende:
[..]
Sony's castreren is idd duur.
Pagina: 1