Firmware versie van Sony DVP 725D

Pagina: 1
Acties:

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 07:25

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Topicstarter
Ik heb dus een Sony DVP 725D DVD-Speler, en nu wil ik graag weten met welke filmware versie hij werkt.
Ik heb hem al eens open geschroeft om te kijken of het op de decode chip staat, maar aangezien hier een dikke koelplaat op zit weet ik nog niets.
Dus voordat ik die koelplaat er of moet slopen, wat ik liever niet doe, wil ik graag weten of er een andere manier is om er achter te komen met welke filmware versie dit apparaat werkt.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is Firmware :+

en voor zover ik het weet kan je dat niet upgraden bij een sony. Het boeit dus ook niet echt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

De firmware is zowiezo een stukje software, dus die staat niet op een decoderchippie, maar op een geheugenchip.

• JoeCool

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 18:56 schreef JvS het volgende:
Het is Firmware :+

en voor zover ik het weet kan je dat niet upgraden bij een sony. Het boeit dus ook niet echt...
Ik dacht altijd dat het filmware heette. |:(

Ik weet dat het niet mogelijk is om Sony's te upgraden, ik was gewoon benieuwd of die Firmware versie te achterhalen was.
Ik heb mijn Sony al regiovrij laten maken.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt bij sony niet echt "vresie2" enzo zoals je bij yamakawatjes ed wel hebt (en zelfs met philips <-- uitzondering!)..
Je hebt gewoon een DVP-s725 met een ander chippie erin. Geen firmware of upgrade of whatever...

als je wilt weten wat erinzit kan je het best bellen met het bedrijf dat'm heeft omgebouwd

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JoeCool

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Topicstarter
Ik heb trouwens Fl 350,- moeten dokken om mijn Sony 725D regiovrij te laten maken, is dit een "normale prijs" of heeft iemand zijn Sony goedkoper kunnen laten ombouwen ?

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 20:42 schreef JoeCool het volgende:
Ik heb trouwens Fl 350,- moeten dokken om mijn Sony 725D regiovrij te laten maken, is dit een "normale prijs" of heeft iemand zijn Sony goedkoper kunnen laten ombouwen ?
Sony's castreren is idd duur.

• JoeCool

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 00:02 schreef Flippit het volgende:

[..]

Sony's castreren is idd duur.
Ja, zo kun je het ook kunnen noemen :)