factuur uitprinten

Pagina: 1
Acties:
  • 2.105 views

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo,

Het lukt me niet om de factuur van Tweakers uit te printen.

Ik heb het geprobeerd met firefox en ie. Maar het menu van tweakers verschijnt dwars door de factuur heen.

Ik kan het bestand toesturen, ik wil hem vanwege mijn gegevens niet zomaar online zetten.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit effect bedoel je? Dat ziet er inderdaad niet bijster bruikbaar uit :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LemMBDUl.png

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat voor bestand is dat dan ?
Want wat @Room42 laat zien is een screenshot van de html pagina

Is er geen PDF beschikbaar ?
Kan je niet 'gewoon' een screenshot maken van de pagina, en die afdrukken ?

• Zomaar iemand
  • Niet online
Room42 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:40:
Dit effect bedoel je? Dat ziet er inderdaad niet bijster bruikbaar uit :D

[afbeelding]
Ja dat inderdaad.
FreshMaker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 02:36:
Wat voor bestand is dat dan ?
Want wat @Room42 laat zien is een screenshot van de html pagina
Het is niet echt een bestand, meer iets van een screenshot zonder layoutbestanden.
Is er geen PDF beschikbaar ?
Kan je niet 'gewoon' een screenshot maken van de pagina, en die afdrukken ?
Nee er is geen .pdf bestand beschikbaar. En met een screenshot krijg ik heel hett scherm. Deze bewerken is dan weer niet toegestaan.
Het gaat maar om een paar euro. Maar het zou wel netjes zijn voor een partij als tweakers, omdit gewoon goed werkend te hebben.

[ Voor 56% gewijzigd door Zomaar iemand op 19-03-2018 04:22 ]

• FreshMaker
  • Niet online
Zou het niet handiger zijn om dit overdag via de mail met tweakers te bespreken ?

lijkt mij dat de afdeling debiteuren dan beter bereikbaar is, en sowieso al beter dan via het forum ?

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:51

m-vw

Dus?

@FreshMaker : Wat gaat de afdeling debiteuren doen aan technische fout op de site? Ik deel de mening van @Zomaar iemand, dit is volgens mij gewoon een bug.

• FreshMaker
  • Niet online
De afdeling debiteuren kan je een "geldige" nota / betalingsbewijs sturen.

Of het een bug is, of een weergaveprobleem, kan ik niet beoordelen, maar met het gezondste verstand kan je je afvragen of je dit om half twee snachts moet neerzetten ( iig op deze manier )
In mijn idee deelt TS geen bug, maar een frustratie dat hij geen rekening kan (laten) afdrukken.

Omdat het licht aan staat, wil niet zeggen dat er iemand thuis is.

Maar ik heb dat met meer dingen ...
Soms lijkt iedereen maar de verwachting te hebben dat men op elk tijdstip iets kan oplossen

( ervaring met vragen die in nachtdiensten binnenkomen, die met alle gemak tot overdag kunnen wachten )
afgelopen nacht nog iemand aan de telefoon, die een factuur gekregen had mbt service van een extern bedrijf, maar het niet eens was met de tenaamstelling .... en dan boos worden als je hem naar de dag-uren verwijst, of een mail laat sturen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Zomaar iemand in Firefox gebruik ik vaak FireShot om een hele pagina, zoals getoond op scherm, te dumpen naar JPG of PDF.

Helaas zit er geen digital signing ingebakken dus de uiteindelijke ontvanger moet jou alsnog op je blauwe ogen geloven dat jouw screendump "officieel" is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RyvFds9Fls7KXepXxBF76umT/full.jpg
Bovenstaande de PDF via FireShot; dit is gedaan op basis van de optie "Capture Visible Part" in die plugin.

Doe je inderdaad "Capture Entire Page" in FireShot, krijg ik dezelfde meuk als Room42 in "factuur uitprinten" te zien.

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 19-03-2018 07:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-11 00:27

NSG

Je weet niks!

FreshMaker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 07:40:
De afdeling debiteuren kan je een "geldige" nota / betalingsbewijs sturen.

Of het een bug is, of een weergaveprobleem, kan ik niet beoordelen, maar met het gezondste verstand kan je je afvragen of je dit om half twee snachts moet neerzetten ( iig op deze manier )
In mijn idee deelt TS geen bug, maar een frustratie dat hij geen rekening kan (laten) afdrukken.

Omdat het licht aan staat, wil niet zeggen dat er iemand thuis is.

Maar ik heb dat met meer dingen ...
Soms lijkt iedereen maar de verwachting te hebben dat men op elk tijdstip iets kan oplossen

( ervaring met vragen die in nachtdiensten binnenkomen, die met alle gemak tot overdag kunnen wachten )
afgelopen nacht nog iemand aan de telefoon, die een factuur gekregen had mbt service van een extern bedrijf, maar het niet eens was met de tenaamstelling .... en dan boos worden als je hem naar de dag-uren verwijst, of een mail laat sturen
Wat een onzin post je hier zeg..

Wat doet jou denken dat de OP direct antwoord verwachtte?

Dit is een forum die 24/7 bereikbaar is, waarom zou je dan een melding van een bug gaan uitstellen tot overdag? Voor de zichtbaarheid hoeft het in elk geval niet, jij en ik hebben beide deze post gezien.

• FreshMaker
  • Niet online
Grappig dat het dan maar afgedaan wordt als onzin.

Ik heb de betreffende pagina niet, en weet niet hoe de print-preview er uitziet, maar weet hoe vervormd het er uit kan zien.

TS zegt niets over een bug, hij komt letterlijk met een opmerking "ik kan het niet uitprinten, want"

Nogmaals, prima dat iemand een bug meld, maar zijn opening is géén bugreport, maar een probleem met zijn eigen printsettings, en zit dus waarschijnlijk ook nog eens in het verkeerde forumdeel

Als hij een officieel document ( rekening ) nodig heeft, is dit niet de manier om het te krijgen.
Maar dat zal dan wel weer kortzichtig van mijn kant zijn, maar daar is nog altijd een betere manier voor

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

De print stylesheet wordt daar niet ingeladen. Ik heb daar lokaal een fix voor gemaakt die volgende week met de release meekomt :)

Intentionally left blank

• Room42
  • Niet online
@FreshMaker Mijn screenshot was het resultaat van als je de factuur print middels de 'Print factuur'-knop op de website. Je maakt het allemaal onnodig ingewikkeld ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Zomaar iemand
  • Niet online
Wauw wat een heibel om niks zeg.

Het is duidelijk een bug, geen grote bug, gewoon een aandachtspunt.

Ik roep nergens dat ik het meteen opgelost wil zien, ook eis ik nergens om een goede factuur. Het gaat immers om een paar euro.
Maar het bedrag doet er toch niet toe? Het gaat er in dit topic toch om dat mensen bugs kunnen melden zodat de websitebeheerders dit kunnen oplossen?

Het lijkt er nu wel op dat freshmaker het allemaal persoonlijk opneemt.
Maar misschien moet ik de volgende keer eerste even contact opnemen met freshmaker voordat ik een bug plaatst, want stel je voor dat hij daar niet tegen kan.
Of zou het een idee zijn voor freshmaker om eens op tijd te gaan slapen en dan wat uitgeruster dit forum te lezen. Ik weet bijna zeker dat je je dan minder ergert aan dingen die niett op jou betrekking hebben.
't is maar idee.....

[ Voor 29% gewijzigd door Zomaar iemand op 19-03-2018 18:06 ]

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Never mind O-)

[ Voor 87% gewijzigd door Room42 op 19-03-2018 18:48 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:37

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zomaar iemand schreef op maandag 19 maart 2018 @ 18:03:
Het gaat er in dit topic toch om dat mensen bugs kunnen melden zodat de websitebeheerders dit kunnen oplossen?
crisp schreef op maandag 19 maart 2018 @ 08:53:
De print stylesheet wordt daar niet ingeladen. Ik heb daar lokaal een fix voor gemaakt die volgende week met de release meekomt :)
Inderdaad. Dank voor het melden en de bug is ook al opgelost (binnenkort ;)). Dus ik sluit het topic nu

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.