Toon posts:

Monitor vaaaaaaaag

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Helllllllllup, ik speel net een spel en ineens springt mijn monitor uit en aan, maar nu is heel mijn beeld vaag in het midden.
Het lijkt erop alsof er een streep loopt door mijn monitor daarom heen is alles helder behalve in die streep
Ik heb al een andere pc geprobeerd maar hij blijft het doen.
Decaussing(of zoiets) hielp ook al niet iemand een goed idee, of is ie kaduk en met ik weer ee nieuwe kopen terwijl ik geen geld heb.
Bedankt

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 16:29
Ik zou em met een stofzuiger schoonblazen/zuigen.. door de gaatjes heen wel te verstaan, probeer dan nog eens..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik zal het eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
Heel vreemd als ik mijn contrast naar beneden doe dus van honderd naar 85 dan ziet alles er wel scherp uit.
Ik weet het niet meer maar mischien iemand van jullie

Maaaaaaammmaaaaaaaaa mijn monitor(huilhuil)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

MMMMMmmmmmmmmm, moet je er toch echt aan geloven dat je monitor de 100 hrz niet meer aan kan.

ALs hij dat eerst wel kon, stond hij dus te hoog, hoor je nixs piepen, dus een hoge iritantte toon.
Bijvoord wanneer je een 14 inch, aansluit op een kaart die op 100 hrz staat.
Is meestal een teken dat hij er snel mee ophoudt.

Mzzl Diamon, en veel geluk met je monitor

And The Only One

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
diamon, hij heeft het niet over zijn refreshrate, maar over zijn contrast dat van 100 naar 85 gaat

3kwp pvoutput

Verwijderd

Topicstarter
Yup contrast, dat is de scherpte van je beeld Refreshrate heb ik altijd op 85mhz gehad en dat kon ie makkelijk aan.
Maarja toch bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik had mijn bon weer gevonden en heb hem vandaag weg gebracht(was maar 9mnd oud) dus ze kunnen hem maken of ik krijg een nieuwe, hehehehehe.
Gelukkig maar toch bedankt allemaal
Pagina: 1