Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag omtrent Corsair 570x

Pagina: 1
Acties:

• Leo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:18
Ik heb al een tijdje zitten twijfelen tussen de Phantek evolve Entho ATX en de Corsair 570x

product: Corsair Crystal 570X RGB

Nu was het enige probleem voor mij wat betreft de Corsair 570x; dat ik niet wist of ik de RGB fans aan de voorkant uit en in kan schakelen.

Ik heb zelf eens rond gegoogled en las dat deze niet uit konden. Iemand dacht te denken dat dit wel mogelijk is.

Mijn vraag is nu, is er iemand op dit forum die dit kan bevestigen?

Alvast bedankt! :)

• Max043
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 13:28
nieuws: Corsair onthult Crystal 570X RGB-midtower

Hier staat het DUIDELIJK in.

We verwachten een beetje meer eigen inzet...

• Leo
Max043 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:54:
nieuws: Corsair onthult Crystal 570X RGB-midtower

Hier staat het DUIDELIJK in.

We verwachten een beetje meer eigen inzet...
Zover was ik ook al.

"De rgb-fans hebben aan de voorkant ook een paneel zitten waarmee de snelheid, de kleur en het weergavepatroon van de kleuren van de fans geregeld kan worden. Gebruikers kunnen kiezen uit drie snelheden, zeven kleuren en drie weergavepatronen."

Hiermee heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag of de lichten UIT kunnen. Toch bedankt. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Leo op 19-03-2018 00:24 ]

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-11 19:54
Probeer eens een berichtje naar de klantenservice van Corsair, wellicht kunnen zij je meer vertellen.

• Leo
danoontjeh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:59:
Probeer eens een berichtje naar de klantenservice van Corsair, wellicht kunnen zij je meer vertellen.
Dat is een goed idee, zelf niet over nagedacht. Mocht ik antwoord krijgen zal ik dit topic op de hoogte stellen. :) Bedankt voor de tip!

• Leo
Als antwoord op mijn vraag kreeg ik de volgende reactie.
Hello Leo,

Thank you for contacting Corsair regarding your inquiry. The lights can only be turned off via a software based control by using a Commander Pro or Lighting Node Pro. Please let me know if you have any further questions.
Hiermee is mijn vraag beantwoord en kan wat mij betreft het topic gesloten worden. d:)b
Pagina: 1