Toon posts:

Koeling GPU beschadigd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb recent een nieuwe GPU gekocht (Windforce GTX 1080) echter kwam ik na de tweede dag erachter dat raster waar de warme lucht doorheen gaat is "beschadigd". Weet dus niet zeker of het bij het design hoort maar het zag er heel onnatuurlijk uit.. iemand hier bekend mee of dit bij het design hoort of dat het daadwerkelijk om een beschadiging gaat?

Afbeeldingslocatie: http://nl.tinypic.com/r/2ppev5g/9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 18:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Een foto zegt meer dan ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn fout foto staat inmiddels bij de post ben nog een een noob hiermed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Zo dus: Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/2ppev5g.jpg

Daar is wel iets niet helemaal goed gegaan, WKOA oid?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:40

Blokker_1999

Full steam ahead

RGAT schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:27:
Zo dus: [afbeelding]

Daar is wel iets niet helemaal goed gegaan, WKOA oid?
Waarom haal je er in hemelsnaam direct WKOA bij? Dit is gewoon iets voor de garantie procedure. Neem even contact op met de verkoper, maak duidelijk dat je deze zo ontvangen hebt en dat jij het koelblok niet beschadigd hebt en dat je verwacht een product een goede staat te krijgen. Dit lijkt mij dat het koelblok tijdens het fabricatieprocess is beschadigd geraakt en daarna beschadigs gemonteerd is geweest. Niemand heeft er naar omgekeken omdat het voor de prestaties niet veel verschil uitmaakt.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie heb in iedergeval al een mail gestuurd naar de verkoper. Leek me al geen onderdeel van het design in iedergeval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:31:
[...]

Waarom haal je er in hemelsnaam direct WKOA bij? Dit is gewoon iets voor de garantie procedure. Neem even contact op met de verkoper, maak duidelijk dat je deze zo ontvangen hebt en dat jij het koelblok niet beschadigd hebt en dat je verwacht een product een goede staat te krijgen. Dit lijkt mij dat het koelblok tijdens het fabricatieprocess is beschadigd geraakt en daarna beschadigs gemonteerd is geweest. Niemand heeft er naar omgekeken omdat het voor de prestaties niet veel verschil uitmaakt.
Ik zeg nergens dat TS WKOA moet doen? Waarom jij dat er 'in hemelsnaam' bij haalt ;)
Bedoel dat mogelijk iemand anders dat ding beschadigd heeft en via WKOA terug heeft gestuurd...
Overigens zal dit niet onder garantie vallen, misschien technisch wel maar elke winkel zal direct zeggen dat de klant dit zelf gedaan heeft en het niet (gratis) repareren...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:31:
[...]

Waarom haal je er in hemelsnaam direct WKOA bij? Dit is gewoon iets voor de garantie procedure.
En dan een garantietraject in gaan zodat je de GPU 6 weken kwijt bent. WKOA is geen slecht idee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:40

Blokker_1999

Full steam ahead

RGAT schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:38:
[...]

Ik zeg nergens dat TS WKOA moet doen? Waarom jij dat er 'in hemelsnaam' bij haalt ;)
Bedoel dat mogelijk iemand anders dat ding beschadigd heeft en via WKOA terug heeft gestuurd...
Overigens zal dit niet onder garantie vallen, misschien technisch wel maar elke winkel zal direct zeggen dat de klant dit zelf gedaan heeft en het niet (gratis) repareren...
Omdat nergens het woord garantie genoemd wordt misschien? WKOA is een totaal ander kindje dan een garantie procedure. Beste is dan ook eerst snel even contact op nemen met de verkoper om na te gaan wat er mogelijk is. Als zij inderdaad zeggen dat garantie niet mogelijk is of simpelweg geen antwoord geven kan je nog altijd gebruik maken van de WKOA waar geen enkele opgave van reden noodzakelijk is. Evenwel niet verschieten indien de handelaar hier niet het volledige bedrag gaat terugbetalen. Niet alleen vanwege de beschadiging, maar ook al simpelweg omdat de kaart gebruikt is geweest (iets wat je in de winkel ook niet zou kunnen doen en dus niet noodzakelijk moet toegestaan worden onder de WKOA).

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
En bij een WKOA maar 70% van het bedrag terug krijgen omdat ze het product beschadigd retour hebben ontvangen. Bewijs maar eens dat jij niet de veroorzaker van de schade bent.
Het is ook maar de vraag of het garantie is. Als de kaart prima werkt zou ik het lekker zo laten.

[ Voor 22% gewijzigd door Uszka op 18-03-2018 18:43 ]

Pagina: 1