Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een monitor voor mijn Pi (camera bewaking)

Pagina: 1
Acties:

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 21:13

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb een Jablotron systeem in huis met gekoppelde camera systeem. Deze is via de jablotron app wel te bekijken maar ik zit er aan te denken een monitor aan te schaffen. Nu heb ik hier een zooi Orange Pi's liggen en ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met bepaalde monitoren voor deze bordjes.

Ik zit er ook aan te denken om eventueel een iPad mini aan te schaffen en deze continue de beelden laten tonen.

Nu zijn er natuurlijk van die Pi monitoren die half afgewerkt zijn, maar ik zoek eigenijk een all in systeem, waarin ik de Pi (mag Orange of Raspberry zijn) kan verwerken. Maar zo'n systeem vind ik eigenlijk nergens.

iemand ervaring met een mooi all in systeem voor een pi?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Erm, behuizing voor de pi kopen en met hdmi aan een normale monitor hangen :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 21:13

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik zocht een all in solution die zo klein mogelijk is. Dat ik hem aan de tv kan hangen weet ik ook wel lol.

Het staat er toch duidelijk. “maar ik zoek eigenlijk een all-in systeem, waarin ik de Pi in kan verwerken”

Dat lukt niet met een aparte monitor toch?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Dan kun je het best een 7" Pi schermpje kopen. Die zijn niet vreselijk duur, hebben Touchscreen als je dat zou willen gebruiken en hebben een mooi scherp beeld.

Kastjes daarvoor zijn online te vinden, maar kun je ook als 3D model downloaden en zelf (laten) uitprinten, mocht je dat willen.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)