Vraag

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik wil graag replay tv op mijn tv gebruiken, maar dan zonder de horizon media box.

Replay tv is volgens mij verder beschikbaar in de ziggo go app. Maar niet voor android tv, ook is replay tv niet te casten via de app. Verder is replay tv te gebruiken via de ziggo go website.

Hiermee vallen populaire opties als een chromecast (kan niet casten) of nvidia shield (android tv) af.

Heeft iemand nog ideeen/ervaringen? De oplossing moet verder nog enigszins gebruikersvriendelijk zijn. En bij voorkeur niet al te kostbaar (die shield is wel een beetje max).

Alle reacties

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een (tweedehands) Intel NUC kopen zou kunnen. Windows 10 er op, vanuit de store Ziggo app installeren en klaar. Kun je er verder ook nog Kodi op zetten en je hebt een prima htpc staan.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

PromoX

Flying solo

Chromecast kan wel, maar dan via de cast functie van de Chrome browser.

And I'm the only one and I walk alone.

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
S1NN3D schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:05:
Een (tweedehands) Intel NUC kopen zou kunnen. Windows 10 er op, vanuit de store Ziggo app installeren en klaar. Kun je er verder ook nog Kodi op zetten en je hebt een prima htpc staan.
O ja, dat is wel een idee. Maar kan ik dat nog een beetje prettig te bedienen? Ik zou graag mijn telefoon als afstandsbediening gebruiken. Of mijn logitech harmony one...
PromoX schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:15:
Chromecast kan wel, maar dan via de cast functie van de Chrome browser.
Dat is wel een mooie truc. Werkt dat goed?

[ Voor 19% gewijzigd door KopjeThee op 18-03-2018 15:22 ]

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Als ik op mijn afstandsbediening van mijn philips tv uit 2015 de rode teletekst knop indruk als ik TV kijk kom ik uit op TV gemist.

Weet niet of dit ook voor ReplayTV werkt omdat ik TV Start heb.

[ Voor 3% gewijzigd door djmuggs op 18-03-2018 15:20 ]

ICE ICE Baby

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

PromoX

Flying solo

KopjeThee schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:15:
[...]

Dat is wel een mooie truc. Werkt dat goed?
Soms stopt de stream ermee, maar dat ligt mogelijk ook aan mijn laptop of netwerk. Voor wat betreft de geringe kosten en die paar keer dat ik het gebruik vind ik echter een prima oplossing.
Voordat ik een Chromecast had sloot ik de laptop rechtstreeks op de tv aan via HDMI.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1