Heeft iemand ervaring met het draaien van een eigen mailserver achter een t-mobile glasvezel verbinding? Ik heb een virtual machine in de lucht gebracht met daarop een mailserver, poort 25 geforward op m'n firewall, echter gebeurt er niks. T-mobile zegt niks te blokkeren (althans niet 25, 465 of 587 wat ik ze vroeg), echter lijkt alles dicht te staan.
Weet iemand uit ervaring of ze toch een en ander blokken of niet toestaan? Wat kan ik eventueel nog over het hoofd gezien hebben?
Heb verschillende portscan tools gebruikt en ook simpele dingen zoals "telnet <ip> 25". Op de VM draait overigens (nog) geen firewall en andere port forwardings lijken prima te werken. Intern mailen lukt overigens wel.
Weet iemand uit ervaring of ze toch een en ander blokken of niet toestaan? Wat kan ik eventueel nog over het hoofd gezien hebben?
Heb verschillende portscan tools gebruikt en ook simpele dingen zoals "telnet <ip> 25". Op de VM draait overigens (nog) geen firewall en andere port forwardings lijken prima te werken. Intern mailen lukt overigens wel.