Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en gewoon normaal dagdagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro, exclusief scherm en randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb reeds een SATA laptop HDD van 500GB. Extra HDD zal ik niet kopen. Desnoods haal ik die uit mijn huidige laptop (640GB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor en grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou liefst naar Intel gaan voor processor en een GeForce GTX als grafische kaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou ook nog een cleane, sobere, degelijke case toevoegen, zonder veel show, sowieso zwart. RGB verlichting is niet noodzakelijk
Ga je overklokken?
Voorlopig niet, maar de mogelijkheid moet er zijn.
Wat verwacht je van ons?
Graag had ik geweten of onderstaande setup degelijk is om de meeste moderne games op hoge settings te gaan spelen, of als ik binnen hier en 2 jaar al achterop zal hinken.
Gezien de huidige marktprijs van het RAM, zou ik starten met maar 1 latje van 8GB, en dan een tweede bij kopen eens de prijzen wat gezakt zijn. Is dit slim, of denken jullie dat de prijzen nog zullen stijgen? Zal ik bepaalde games niet kunnen spelen met 8GB RAM?
Ik had nog een bijkomende vraag:
Zouden jullie opteren voor een nieuwe 1060 GTX 6GB of een tweedehands 980 TI (voor hetzelfde geld)?
Vooral gamen en gewoon normaal dagdagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro, exclusief scherm en randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb reeds een SATA laptop HDD van 500GB. Extra HDD zal ik niet kopen. Desnoods haal ik die uit mijn huidige laptop (640GB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor en grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou liefst naar Intel gaan voor processor en een GeForce GTX als grafische kaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou ook nog een cleane, sobere, degelijke case toevoegen, zonder veel show, sowieso zwart. RGB verlichting is niet noodzakelijk
Ga je overklokken?
Voorlopig niet, maar de mogelijkheid moet er zijn.
Wat verwacht je van ons?
Graag had ik geweten of onderstaande setup degelijk is om de meeste moderne games op hoge settings te gaan spelen, of als ik binnen hier en 2 jaar al achterop zal hinken.
Gezien de huidige marktprijs van het RAM, zou ik starten met maar 1 latje van 8GB, en dan een tweede bij kopen eens de prijzen wat gezakt zijn. Is dit slim, of denken jullie dat de prijzen nog zullen stijgen? Zal ik bepaalde games niet kunnen spelen met 8GB RAM?
Ik had nog een bijkomende vraag:
Zouden jullie opteren voor een nieuwe 1060 GTX 6GB of een tweedehands 980 TI (voor hetzelfde geld)?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 242,36 | € 242,36 |
1 | MSI Z370-A PRO | € 104,68 | € 104,68 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 405,- | € 405,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 82,50 | € 82,50 |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 74,13 | € 74,13 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.018,57 |
[ Voor 47% gewijzigd door samn op 18-03-2018 19:39 ]