Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis sensor werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• J3S5Efun
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-11 12:38
Hallo,

Vandaag heb ik mijn muis uit elkaar gehaald om te spray painten - wetend dat hij het niet zou kunnen doen- en raad eens, de sensor werkt nu niet meer. Dus als er iemand is met verstand van muizen hoor ik het graag. Als dat niet zo is koop ik wel een nieuwe, het is toch maar 5 euro.

Jesse

• thijsjow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-11 14:28
Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven? Hier kan ik ook niet zoveel mee.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

J3S5Efun schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:46:
Hallo,

Vandaag heb ik mijn muis uit elkaar gehaald om te spray painten - wetend dat hij het niet zou kunnen doen- en raad eens, de sensor werkt nu niet meer. Dus als er iemand is met verstand van muizen hoor ik het graag. Als dat niet zo is koop ik wel een nieuwe, het is toch maar 5 euro.
Experiment mislukt .... >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• J3S5Efun
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-11 12:38
Ja soort van. De muis van mijn broertje heeft het wel overleefd. Maar ja, bij hem viel dan ook niet alles uit elkaar bij het openen

Jesse

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Met alleen een omschrijving als 'de sensor werkt niet meer' kunnen we natuurlijk niet zoveel. Maar aangezien de muis 5 euro kostte zou ik zeggen, bespaar je de tijd en moeite en koop een nieuwe.

The devil is in the details.

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Dan moet je eerst vertellen wat voor soort muis het is...

Een balmuis, een lazermuis enz. Verschillende muizen hebben namelijk verschillende sensoren.
De muis van mijn broertje heeft het wel overleefd. Maar ja, bij hem viel dan ook niet alles uit elkaar bij het openen
Maak anders ff wat foto's van je paintjob. Ik pak er ff popcorn bij...

[ Voor 65% gewijzigd door DeArmeStudent op 18-03-2018 13:02 ]

Pagina: 1