Ik heb recent een pc gebouwd en hij heeft dit eigenaardige probleem en ik begin de ssd te verdenken. Na ongeveer 10 minuten gaat de schijfactiviteit naar 100% terwijl er niks gelezen of geschreven wordt. De computer stopt dan meteen met normaal functioneren en alles loopt vast. Ik heb de sdd getest met meerdere programma's en die zeggen dat er niks aan de hand is
.
Ik heb superfetch en prefetch uitgezet maar zelfde resultaat. De drivers installeren niet want de installatie is voor windows 8.1 werkt niet voor mij op windows 10.
Heeft iemand nog een tip voor die probleem? Kan het mijn moederbord zijn?
SPECS:
MSI Z77A G43
i3 2100
2x4gb ddr3 1600mhz
amd hd 6870 (nu gebruik ik tijdelijk intel hd aangezien ik de gpu als eerst verdachte)
550watt corsair voeding (tx550m volgens mij)
120gb kinston ssd (Hij voelde wat zwaar aan voor een sdd en had wat extra pinnetjes aan de zijkant, naast de sata power en data)
Ik heb superfetch en prefetch uitgezet maar zelfde resultaat. De drivers installeren niet want de installatie is voor windows 8.1 werkt niet voor mij op windows 10.
Heeft iemand nog een tip voor die probleem? Kan het mijn moederbord zijn?
SPECS:
MSI Z77A G43
i3 2100
2x4gb ddr3 1600mhz
amd hd 6870 (nu gebruik ik tijdelijk intel hd aangezien ik de gpu als eerst verdachte)
550watt corsair voeding (tx550m volgens mij)
120gb kinston ssd (Hij voelde wat zwaar aan voor een sdd en had wat extra pinnetjes aan de zijkant, naast de sata power en data)
I5 2500K ♥