Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
5.1 of 5.0 set.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 200/250 euro uitgeven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een goede stereo geluid om muziek te luisteren en belangrijker nog ik wil een mooie surround ervaring, dat ik het geluid ook echt letterlijk van achter of opzei hoor
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een merk maar mijn gevoel en de ervaringen die ik lees is dat JBL wel goede goedkope setjes heeft.
Ik heb zelf deze set al gevonden 2e hands voor 100 euro.
JAMO s426 HCS 3

JBL SCS 178
.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb zelf al een Sony STR DG820 receiver:
Ik heb eventueel ook nog een actieve subwoofer om het geluid verder met laag aan te vullen.
Ik ben al aan het kijken op marktplaats naar een leuk 2e hands setje maar ik ben een leek op het gebied van audio dus ik weet niet wat goed is en wat niet.
Ik heb momenteel een paar dagen een soundbar, opzich leuk maar ik mis wat midden geluid en het komt gewoon niet in de buurt van een surround set.
De setjes hierboven lijkt de 1e JAMO set mij een beter stereo geluid geven. Ik luister wel eens hardstyle, pop, top40 of soms klassiek maar ben niet echt een enorme audiofiel.
Hebben jullie nog suggesties voor andere leuke setjes?
Ik zoek een?
5.1 of 5.0 set.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 200/250 euro uitgeven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een goede stereo geluid om muziek te luisteren en belangrijker nog ik wil een mooie surround ervaring, dat ik het geluid ook echt letterlijk van achter of opzei hoor
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een merk maar mijn gevoel en de ervaringen die ik lees is dat JBL wel goede goedkope setjes heeft.
Ik heb zelf deze set al gevonden 2e hands voor 100 euro.
JAMO s426 HCS 3

JBL SCS 178

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb zelf al een Sony STR DG820 receiver:
Ik heb eventueel ook nog een actieve subwoofer om het geluid verder met laag aan te vullen.
Ik ben al aan het kijken op marktplaats naar een leuk 2e hands setje maar ik ben een leek op het gebied van audio dus ik weet niet wat goed is en wat niet.
Ik heb momenteel een paar dagen een soundbar, opzich leuk maar ik mis wat midden geluid en het komt gewoon niet in de buurt van een surround set.
De setjes hierboven lijkt de 1e JAMO set mij een beter stereo geluid geven. Ik luister wel eens hardstyle, pop, top40 of soms klassiek maar ben niet echt een enorme audiofiel.
Hebben jullie nog suggesties voor andere leuke setjes?