Samsung DVD-711 of Philips ?

Pagina: 1
Acties:

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Ik wil een dvd speler kopen. Maar iedereen zich wel voor kan stellen zie ik door de bomen het bos niet meer.

Mij winkelier raad de Philips 701 aan. Mooi beeld en geluid volgens hem.

Zelf dacht ik aan de Samsung DVD-711. Ook voor de mp3 mogelijkheid.

beeld/geluid zijn voor mij belangrijker dan bv mp3. Maar als de samsung speler vergelijkbaar is met de philips lijkt deze me wel wat.

Of nog compleet andere suggesties? niet een divido ofzo, die liggen qua beeldkwaliteit niet in de buurt van de Philips spelers.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb ook een Samsung, prima ding en niet zo duur

• xxxMaverick
Op zaterdag 14 juli 2001 17:52 schreef Metalium- het volgende:
ik heb ook een Samsung, prima ding en niet zo duur
heb je hem qua beeldkwaliteit ook vergeleken met een philips? en wat betaalde je ervoor?

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb de Philips 612. De 712 heeft mp3 en ook de keuze van warme/koele tinten. Ik heb de 612 genomen omdat ik geen mp3 wil afspelen en omdat mijn tv al tintkeuze heeft. De Philips 612 ondersteunt alleen RGB en dat ziet er goed uit. Verder denk ik dat beide merken niet veel voor elkaar onder doen.

Verwijderd

Ik zat er ook over te denken om een Samsungetje te halen, maar toen las ik dit: http://www.audioreview.com/reviews/DVD/product_67176.shtml

Nu denk ik toch maar een Pioneer.

• xxxMaverick
Op zondag 15 juli 2001 12:29 schreef ZarroX het volgende:
Ik zat er ook over te denken om een Samsungetje te halen, maar toen las ik dit: http://www.audioreview.com/reviews/DVD/product_67176.shtml

Nu denk ik toch maar een Pioneer.
hmmmm er moeten hier toch wel meer mensen zijn met een samsung, meer ervaringen?
Pagina: 1