Deze computer is voor mijn broertje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p met 144hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 Euro is een leuk bedrag om naar te streven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, Ik kom van een Laptop, dus heb wel muis en toetsenbord, maar verder niks liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia hebben zeker mijn voorkeuren, maar de Ryzen is lekker bezig, weet alleen niet of ik deze zou moeten aanschaffen omdat het alleen om gamen gaat, video bewerking etc. zal ik niet gaan doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een leuk uiterlijk zou ook leuk zijn, misschien wat RGB, deze heb ik niet in mijn lijst staan want ik ben hier nog niet zo in thuis, maar liever kwaliteit dan dat er persee RGB in moet.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Hoe lijkt deze built, past alles bij elkaar, of zijn er nog plekken waar ik een paar tientjes goedkoper uit ben?
Het is zeker niet het moment van Videokaarten kopen, maar dan ben ik bang dat ik een jaar moet wachten. En dan maar kijken wat het dan doet. Verder is 1060 icm 8600k sterk genoeg om 144hz te halen? Ik hoor het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p met 144hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 Euro is een leuk bedrag om naar te streven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, Ik kom van een Laptop, dus heb wel muis en toetsenbord, maar verder niks liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Tray | € 239,- | € 239,- |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 104,68 | € 104,68 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 313,- | € 313,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 60,94 | € 60,94 |
| 1 | Sharkoon TG5 Glass Red | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2L3000C15 | € 158,95 | € 158,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 74,13 | € 74,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.146,64 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia hebben zeker mijn voorkeuren, maar de Ryzen is lekker bezig, weet alleen niet of ik deze zou moeten aanschaffen omdat het alleen om gamen gaat, video bewerking etc. zal ik niet gaan doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een leuk uiterlijk zou ook leuk zijn, misschien wat RGB, deze heb ik niet in mijn lijst staan want ik ben hier nog niet zo in thuis, maar liever kwaliteit dan dat er persee RGB in moet.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Hoe lijkt deze built, past alles bij elkaar, of zijn er nog plekken waar ik een paar tientjes goedkoper uit ben?
Het is zeker niet het moment van Videokaarten kopen, maar dan ben ik bang dat ik een jaar moet wachten. En dan maar kijken wat het dan doet. Verder is 1060 icm 8600k sterk genoeg om 144hz te halen? Ik hoor het graag.