hallo,
ik heb het volgende vreemde probleem.
Ik heb 3 verschillende types Tp-link repeaters/Accespoints en allen hetzelfde probleem.
De datum haalt hij ergens van internet kan alleen zone instellen.
Hij blijft op jan. 2016 staan met totaal verkeerde tijd.
Ik heb al met support van TP-link gehad, die helpen heel goed maar kunnen niet achter probleem komen. als ze met mijn instellingen (backup gemaakt) werkt het bij hun wel. Waar gaat het mis?
- Ziggo connectbox? (had hiervoor een UBEE) weet niet meer of ik dat probleem hiervoor niet had.
- kan modem iets tegenhouden?
- is het een poort die niet open staat?
mijninziens is het de accespoints/Repeaters goed (bij TP werkte het met mijn instelling)
waarom ik de datum/tijd goed wil hebben?
kan hem automatisch uit zetten op bepaalde tijden .. en als de tijd niet goed staat ...
Anders maakte het mij ook niet uit.
lastig probleem en kom er niet verder mee en kan er op internet niets over vinden.
Wie heeft suggestie?
Browny
ik heb het volgende vreemde probleem.
Ik heb 3 verschillende types Tp-link repeaters/Accespoints en allen hetzelfde probleem.
De datum haalt hij ergens van internet kan alleen zone instellen.
Hij blijft op jan. 2016 staan met totaal verkeerde tijd.
Ik heb al met support van TP-link gehad, die helpen heel goed maar kunnen niet achter probleem komen. als ze met mijn instellingen (backup gemaakt) werkt het bij hun wel. Waar gaat het mis?
- Ziggo connectbox? (had hiervoor een UBEE) weet niet meer of ik dat probleem hiervoor niet had.
- kan modem iets tegenhouden?
- is het een poort die niet open staat?
mijninziens is het de accespoints/Repeaters goed (bij TP werkte het met mijn instelling)
waarom ik de datum/tijd goed wil hebben?
kan hem automatisch uit zetten op bepaalde tijden .. en als de tijd niet goed staat ...
Anders maakte het mij ook niet uit.
lastig probleem en kom er niet verder mee en kan er op internet niets over vinden.
Wie heeft suggestie?
Browny