Op dit moment heb ik als moederbord een MSI 770-G45. Ik wil graag een nieuw moederbord met dezelfde aansluitingen die mijn moederbord nu heeft. Maar dan met drie case fan aansluitingen of meer (mijn moederbord heeft er maar 2). en een extra interne usb 3.0 aansluiting (mijn moederbord heeft er geen). Ook wil ik graag DDR4 ram ondersteuning (mijn moederbord werkt nog met DDR3).
Ook moet mijn processor (de AMD Athlon(tm) II X4 635) erin passen. En kan ik later dan een nieuwere processor erin zetten? Het liefst heb ik ook nog een IDE aansluiting voor mijn wat oudere schijf maar dit is geen must. Ook moet mijn powersupply (de Ewent EW3905) kunnen worden aangesloten op het nieuwe moederbord. Het liefst wil ik onder de €70 euro blijven.
Alvast bedankt!
Ook moet mijn processor (de AMD Athlon(tm) II X4 635) erin passen. En kan ik later dan een nieuwere processor erin zetten? Het liefst heb ik ook nog een IDE aansluiting voor mijn wat oudere schijf maar dit is geen must. Ook moet mijn powersupply (de Ewent EW3905) kunnen worden aangesloten op het nieuwe moederbord. Het liefst wil ik onder de €70 euro blijven.
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door dnh300 op 17-03-2018 18:13 ]