Vraag

• sjaak85
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-01 22:11
goedemiddag dames en heren,

Ik zit al enige tijd met een oud toestel opgescheept en het is tijd voor een nieuwe. Ik wil graag de Samsung Galaxy S9+ aanschaffen echter zijn er momenteel geen goede lopende aanbiedingen/acties bij mijn huidige provider (Vodafone) of bij mijn zeer waarschijnlijk toekomstige provider (Tele 2).

Nu weet ik niet of iemand van jullie wat meer af weet van eventuele acties voor de Samsung S9+ maar mijn vraag is of het verstandig is om hem nu aan te schaffen, of dat het verstandiger is om nog even te wachten omdat er bijvoorbeeld een mooie actie aan zit te komen?

Fijne dag! :)

Alle reacties

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Of er acties komen weet natuurlijk niemand. De mensen die het wel weten mogen het waarschijnlijk niet vertellen. Het is wel zo dat de prijs bij een nieuw toestel in het begin even rond de adviesprijs blijft hangen. Na een paar weken daalt de prijs eigenlijk altijd enorm. Kijk eens naar het prijsverloop van de S8 in de eerste weken en maanden. Die is met een paar 100 euro omlaag gegaan in vrij korte tijd. Dan heb je geen actie nodig.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, wat is een mooie aktie? Want qua budget / looptijd / samenstelling geef je 0 info.

Aan de andere kant; als je 900 Euro voor een GSM niet kan missen nu, vraag ik me af of een aktie van 800 Euro alsnog jou blij maakt; het is en blijft (voor bepaalde mensen) een sloot geld en als je, bot gezegd, 900 Euro niet in 1x kan missen, heb je wel redelijk een budgetterings-issue in zijn algemeenheid ;)

Anyhow, Tele2 lijkt goedkoper dan Vodafone: https://www.gsmweb.nl/tel...g-galaxy-s9-plus/40245456

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:24
Ligt eraan wat voor toestel je hebt kan je via de inruilactie van Samsung korting krijgen bij de aanschaf van je nieuwe S9(+). http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/inruilen/

Als je nou 2 dagen eerder was geweest kreeg je nog eens 100 euro extra pre-order korting, maar die is helaas alweer voorbij.

Zucht...

• sjaak85
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-01 22:11
De pre-order korting was voor mij niet relevant aangezien ik mijn huidige toestel wil houden. Vandaar de vraag of er misschien andere akties op korte termijn zullen verschijnen. Mijn budget laat het toe om het toestel aan te schaffen maar een week of 2 wachten voor bijvoorbeeld 100 euro korting is het wel waard voor mij.

Ik heb vorig jaar een tv aangeschaft en toen kreeg ik het super advies van het tweakers forum om even te wachten i.v.m. opkomende akties dat mij toch zo'n 200 euro bespaarde vandaar dit topic.

Bedankt voor het meedenken :)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-11 20:36
Mijn advies zou zijn: bespaar sowieso een hoop geld en ga voor de S8+... daar zal je net zoveel plezier aan beleven dan de S9+ maar dan voor FLINK minder geld. De verschillen tussen die twee toestellen zijn echt zo klein dat het voor mij het grote prijsverschil totaal niet zou rechtvaardigen... de enige twee echte verschillen tussen die twee toestellen zijn de plaatsing van de vingerafdruksensor en dat de S9+ een iets betere camera heeft... maar de camera in de S8+ doet daar weinig voor onder; als je de camera in de S9+ een 10 zou kunnen geven, dan is de S8+ een 9,5.

Verwijderd

Heb hem hier in België net zien staan in de wekelijkse folder van Media Markt. Niet in promotie maar wel af te betalen aan 84,90 euro per maand zonder extra rente of kredietkost... Waarom ook niet voor zulk klein bedrag maandelijks?

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-11 23:10

Church of Noise

Drive it like you stole it

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:01:
Heb hem hier in België net zien staan in de wekelijkse folder van Media Markt. Niet in promotie maar wel af te betalen aan 84,90 euro per maand zonder extra rente of kredietkost... Waarom ook niet voor zulk klein bedrag maandelijks?
Off topic: Ik versta wat je bedoelt & vind dat je zeker behulpzaam bent, maar vind je niet dat iemand die dit niet in 1x kan betalen nu ofwel gewoon beter even doorspaart ofwel misschien even herbekijkt of zo'n uitgave wel past? Er zijn andere prioriteiten dan een mooie telefoon in het leven, en er zijn ongetwijfeld andere toestellen die voor een redelijkere prijs de innerlijke tweaker stimuleren...
Afbetalen voor 'luxe' vind ik een erg vreemd concept.

On topic: ik heb eventjes gewacht toen ik m'n S8 kocht en uiteindelijk via Amazon.it een gekocht voor ongeveer 540 euro incl transport toen, nu zijn ze geloof ik nog iets minder. Misschien in de gaten houden?
Pagina: 1