Actieve subwoofer aansluiten op autoradio JVC KD-X351B

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-05 20:24
Ik heb een andere autoradio aangesloten (JVC KD-X351BT) werkt prima alleen wil nu ook mijn actieve subwoofer weer aansluiten. Het enige wat ik nog moet weten, welke draad is de remote van de JVC KD-X351BT die ik moet aansluiten op mijn actieve subwoofer?

KD-X351BT

- Uiteraard al gezocht maar kom uit dat het meestal de blauw/witte is maarja heb liever wat meer zekerheid dan 'meestal'
- De remote draad (Lichtblauw/geel) werkt niet.
- Net even naar een auto speciaal zaakje hier geweest maar die durfde het ook niet te zeggen.
- Contact opgenomen waar ik hem (online) gekocht heb maar die wisten het ook (nog) niet.

Ik denk zelf dat het de blauw/witte (A5) is,doordat het de stroomregeling en 12v is wat meestal ook de remote kabel is wat ik gelezen heb.

Beste antwoord (via Marc3l op 17-03-2018 15:58)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Remote draad is meestal voor een elektrisch inschuifbre antenne.
Ik gok idd dat je de blauw/witte moet hebben. Maar is toch makkelijk te testen? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Remote draad is meestal voor een elektrisch inschuifbre antenne.
Ik gok idd dat je de blauw/witte moet hebben. Maar is toch makkelijk te testen? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37

Jag

Dat lijkt mij ook. Ik zie geen andere kandidaat. A4 = vaste spanning, A7 = geschakelde spanning (gaat aan bij contactsleutel omdraaien). Dan zal A5 hoogstwaarschijnlijk remote uit zijn/ Het kan ook geen kwaad om het te proberen. Er staat gewoon 12 volt op, er kan niks gebeuren. Dus gewoon doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
@The Eagle en @Jag beide bedankt! Hij werkt nu :)
Proberen was een optie moet dan wel draadjes doorknippen en weer verbinden en om nu alles te gaan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37

Jag

Ok, lekker dat het werkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Marc3l schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:58:
@The Eagle en @Jag beide bedankt! Hij werkt nu :)
Proberen was een optie moet dan wel draadjes doorknippen en weer verbinden en om nu alles te gaan proberen...
Tip voor de volgende keer dan: draadje met een klein kroonsteentje extra en gewoon ff in de stekker proppen. Het is maar dat je op de juiste pool contact maakt. Als ie het doet sluit je definitief aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
The Eagle schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:19:
[...]

Tip voor de volgende keer dan: draadje met een klein kroonsteentje extra en gewoon ff in de stekker proppen. Het is maar dat je op de juiste pool contact maakt. Als ie het doet sluit je definitief aan.
Thanks, handig ja! :)
Pagina: 1