Tweede poging om nog eens een gamingpc samen te stellen, de eerste vorig jaar heb ik jammer genoeg moeten uitstellen. En extra pijnlijk aangezien de videokaart en geheugenprijzen zijn skyrocketed door de miners. 'Normaal' gezien ben ik van plan mijn update te houden in mei.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming. Vrij actief Overwatch (dit graag op de hoogst mogelijke settings heel vlot kunnen spelen),
Cities Skylines (momenteel zou ik gaan voor 16GB maar in de toekomst wil ik er graag 32 van maken aangezien ik hier wel zeer actief mee zal bezig zijn door de mods en assets) en dan hier en daar nog een nieuw game uittesten, hoeft niet noodzakelijk op de hoogst mogelijke settings zijn daarvoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage doe ik uiteraard zelf (het leuke eraan natuurlijk) en ik zou het absolute maximum willen houden op 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als case heb ik een Corsair 650D welke ik een perfecte case vindt, een Dell Ultrasharp U2515H scherm, een Samsung 840 EVO 120GB SSD (meer dan genoeg om enkel mijn apps en OS op te plaatsen, of niet?) en een Corsair 850HX PSU (van 2011, maar werkt nog perfect en is een zeer kwaliteitsvolle PSU, dus ik denk niet dat ik deze moet vervangen zolang hij nog werkt?) en uiteraard toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, processorkoeler, 16GB geheugen, videokaart, 2TB gewone harddisk voor m'n games etc..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een enorme voorstander van de Ryzen-processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als processorkoeler graag een AIO waterkoeling.
Ga je overklokken?
Mijn huidige is overklokt dus ik ga dit ook opnieuw doen.
Wat verwacht je van ons?
Een aangenaam systeem voor 1000 euro waar ik terug enkele jaren zoet mee ben. Zal een enorm verschil zijn aangezien mijn huidig systeem al bijna 9 jaar oud is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming. Vrij actief Overwatch (dit graag op de hoogst mogelijke settings heel vlot kunnen spelen),
Cities Skylines (momenteel zou ik gaan voor 16GB maar in de toekomst wil ik er graag 32 van maken aangezien ik hier wel zeer actief mee zal bezig zijn door de mods en assets) en dan hier en daar nog een nieuw game uittesten, hoeft niet noodzakelijk op de hoogst mogelijke settings zijn daarvoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage doe ik uiteraard zelf (het leuke eraan natuurlijk) en ik zou het absolute maximum willen houden op 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als case heb ik een Corsair 650D welke ik een perfecte case vindt, een Dell Ultrasharp U2515H scherm, een Samsung 840 EVO 120GB SSD (meer dan genoeg om enkel mijn apps en OS op te plaatsen, of niet?) en een Corsair 850HX PSU (van 2011, maar werkt nog perfect en is een zeer kwaliteitsvolle PSU, dus ik denk niet dat ik deze moet vervangen zolang hij nog werkt?) en uiteraard toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, processorkoeler, 16GB geheugen, videokaart, 2TB gewone harddisk voor m'n games etc..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een enorme voorstander van de Ryzen-processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als processorkoeler graag een AIO waterkoeling.
Ga je overklokken?
Mijn huidige is overklokt dus ik ga dit ook opnieuw doen.
Wat verwacht je van ons?
Een aangenaam systeem voor 1000 euro waar ik terug enkele jaren zoet mee ben. Zal een enorm verschil zijn aangezien mijn huidig systeem al bijna 9 jaar oud is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 188,55 | € 188,55 |
| 1 | Asus Prime X370-Pro | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB | € 234,90 | € 234,90 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Corsair Hydro H45 | € 48,30 | € 48,30 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 189,95 | € 189,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 857,20 | |