fan van voeding kapot ?

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Sinds vanmiddag komt er een onwijze herrie achter uit m'n PC vandaan, dat is dus de fan die achter mijn voeding zit.

Nu weet ik alleen niet of hij nou echt kapot is, of dat hij gewoon vol met stof zit.
heeft iemand voor de rest nog tips ? ik ben al een nieuwe fan wezen halen, maar die kan ik niet in die voeding krijgen omdat de huidige cooler heel miniscuul op een klein printplaatje gesoldeerd zit.

Ik heb nou ook niet bepaald zin om een hele nieuwe voeding te kopen, want over een week heb ik toch mijn nieuwe PC, maar het lijkt me niet echt goed voor dit ding om hem met een misschien kapotte cooler te laten draaien. bovendien is die kolere-herrie ook uiterst irritant

bedankt!
(onderstaand systeem krijg ik dus over een weekie)

Verwijderd

Zet ff je computer uit en hou de stofzuiger tegen je fan op de achterkant. Weg stof. ALs dat niet werkt en je fan heeft toch wel degelijk technische kuren. Dan zou ik een fannetje uit een ouwe AT voeding slopen en die erin zetten.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Voeding aanzetten (zodat fan draait) en dan een schroevendraaier ertussen steken *plop* in 1x al het stof eruit

Op eigen risico .. Bij mij ging het goed, maar bij een ander niet

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Je hebt ook van die spuitbussen met lucht, dan kun je de boel eens goed doorblazen. Maareh een 2e hands voeding hoeft toch niet zoduur te zijn ? Even bij de pcdump kijken of V&A van t.ent. Hier staat er bv eentje http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/4976/a

Verwijderd

maak het ZO dat die NIEUWE fan voor de oude zit kan wel aan de buiten kant denk ik :)

op eigen risico he :P

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Het is wel noodzakelijk dat je fan goed werkt. Dus ik denk dat je beter voor de veiligheid een nieuwe fan kan kopen, dan dat je voeding/systeem (heel extreem; misschien wel je huis in de fik vliegt!

/dev/null

Pagina: 1